Snapchat

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Sender dere forskjellige snapper til de med og uten barn (i samme alder)?

Egentlig ikke. De jeg sender til får de samme snappene. Kanskje sender jeg litt mer tullebilder til de nærmeste.

Ja og nei, det kommer litt an på. Noen sender jeg til alle, men har forståelse for at ikke alle snaper er like interessante for samtlige. Nå tar jeg ikke mange av ungene, men de jeg sender avgårde av dem går helst til nærmeste familie og venner jeg tror har interesse :)

Ja, ikke alle vennene mine som bryr seg like mye om barnebilder :)

Sender til dei jeg har mest med og Gjøre! Resten legger jeg ut på storyen:)

Sender kun bilder av barna der det er noe morsomt! Rampestreka osv. Ellers er det random bilder av ting jeg synst er hysterisk morsom og av meg selv :p

Varierer hvem jeg sender til hvem, til de som har mistet barn så sender jeg sjeldent bilde av snuppa men andre ting. Familie ting sender jeg videre til familie eller de som kjenner familien osv,

Jeg sender ikke likt til alle.
Niesa mi og kolleger er ikke nødvendigvis interessert i det samme :p
Har de jeg har fra termingruppa med bv foran, alle i kullet på høgskolen har skolekoden foran osv, så det er lett å sortere :-)

Sender ikke likt til alle nei, så legges stort sett bilder jeg vil at de alle skal se på storyen.

Ja sender sjelden bilder av barna til folk uten barn. Hvis det ikke er noe veldig morsomt så er det stort sett mAmma som får snapper av dem :)

Sender det samme til alle jeg vil skal se. Uavhengig av foreldre eller barnløse. Jeg sender ikke kun bilder av barn gitt :p Faktisk sjelden jeg gjør det ;)

Nei. Har et par venninner uten barn, og da sender jeg ikke fullt så mange bilder av barna. Haha. De hadde blitt møkk lei :D

Nei :) Sender samme samme til alle :)

Sender aldri likt til alle nei. Sender mest av barna og da går det til min mor og søster, av og til et par gode venninner med barn. En sjelden gang hvis det er noe spesielt gøy til de uten barn.

Sender til dei jeg har mest med og Gjøre! Resten legger jeg ut på storyen:)

Sender kun bilder av barna der det er noe morsomt! Rampestreka osv. Ellers er det random bilder av ting jeg synst er hysterisk morsom og av meg selv :p
Samme her.

Jepp! !@

Både og. Noe er mest interessant for de med barn. Noe kan være gøy uansett om man har barn eller ikke. Samtidig så snapper jeg fra livet mitt og ungene er jo den største delen av livet mitt.

Back
Topp