Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var liksom det jeg mente. Jeg synes det er intr å se andre barn på samme alder som mi gjøre helt vanlige ting som å sitte å spise brødskive/grave med spade/leke osv men hadde jeg ikke hatt barn på samme utviklingsnivå så hadde jeg nok ikke det.Har ikke barn ennå, så sender ingen heller. Men får vanviiiiittig mange snapper av barna til de som har barn! Typ 40 av de er helt like.. Det er gøy med morsomme/søte ting innimellom- men det blir aaaalt for mye for meg å se alt disse ungene gjør til enhver tid..![]()
Ofte hjelper det å avinstallere og installere på nyttAv og til, Men nå om dagen er min snapchat syk så får bare sendt "my story" Noe som er skikkelig irriterende. Sendt mail til snapchat ikke fått svar. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Har gjort det og jeg. Ikke hjulpetOfte hjelper det å avinstallere og installere på nyttHar jeg måttet gjort ett par ganger når det har klikka. Har alltid hjulpet
![]()
Årh. Så frustrerende da!Har gjort det og jeg. Ikke hjulpet![]()
JaÅrh. Så frustrerende da!