Snapchat

Ja det gjør jeg!
Men det er ikke bare de med barn som får annerledes snapper, foreldrene og besteforeldrene mine feks går under samme 'gruppe' :p

Jeg sender heller ut ifra hva slags forhold jeg har til mottakeren fremfor å tenke på barn /ikke barn.

Har ikke barn ennå, så sender ingen heller. Men får vanviiiiittig mange snapper av barna til de som har barn! Typ 40 av de er helt like.. Det er gøy med morsomme/søte ting innimellom- men det blir aaaalt for mye for meg å se alt disse ungene gjør til enhver tid.. :p

Har ikke barn ennå, så sender ingen heller. Men får vanviiiiittig mange snapper av barna til de som har barn! Typ 40 av de er helt like.. Det er gøy med morsomme/søte ting innimellom- men det blir aaaalt for mye for meg å se alt disse ungene gjør til enhver tid.. :p
Ja var liksom det jeg mente. Jeg synes det er intr å se andre barn på samme alder som mi gjøre helt vanlige ting som å sitte å spise brødskive/grave med spade/leke osv men hadde jeg ikke hatt barn på samme utviklingsnivå så hadde jeg nok ikke det.

Jeg spammer med babybilder der det kan spammes :D sender jo forskjellig til de forskjellige som regel, men er jo mye baby det går i

Av og til, Men nå om dagen er min snapchat syk så får bare sendt "my story" Noe som er skikkelig irriterende. Sendt mail til snapchat ikke fått svar. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Av og til, Men nå om dagen er min snapchat syk så får bare sendt "my story" Noe som er skikkelig irriterende. Sendt mail til snapchat ikke fått svar. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Ofte hjelper det å avinstallere og installere på nytt ;) Har jeg måttet gjort ett par ganger når det har klikka. Har alltid hjulpet :)

Ofte hjelper det å avinstallere og installere på nytt ;) Har jeg måttet gjort ett par ganger når det har klikka. Har alltid hjulpet :)
Har gjort det og jeg. Ikke hjulpet :(

Sender ikke tusen bilder av frøkna til en singel barnløs kompis som til venninnene mine med barn nei.

Jeg sender ikke de samme snappene til alle nei..
Men det går mer etter hvor god kontakt jeg har med folk - ikke om de har barn eller ikke.

Back
Topp