Det skjønner jegSendte mannen en snap, og han ble så glad for at jeg tar vare på de mens han er vekk ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegSendte mannen en snap, og han ble så glad for at jeg tar vare på de mens han er vekk ♡
Stille og rolig foreløpigNoe action i dag?
Se Titanic
NeiIkke noe artig når man blir redd![]()
Haha, fort gjort at det blir sånnTakk, jeg prøver![]()
Det blir vist lite strikking,blir jo sittende her å skravle![]()
Bra de nektet!!Ja glad det er over. Var en periode snakk om å gå tilbake til det men ble med snakket. Forbundet nektet
Du må lage litt liv daStille og rolig foreløpig
Titanic er fiiin![]()
Det er viktig å høre på kroppenNei faktisk ikke, bare ikke vært helt i form.
HeheJada. Brystspreng og masse kos.![]()
![]()
Du er snill!Det ble han![]()
Joda, men det kan vente til mandag.Ikke sant det er idiotisk?
Sunn mat er jo lurt, men å begynne på en fredag?
Hun gjør nok det, tro meg jeg hadde mine tvil,nå sover tuppa seg igjennom banking og harming nesten hver morgenOm hun begynner å sove tyngre, så blir det bedre![]()
Guffen følelseNeiog står alene på natterstid og ikke helt vet hva man kan gjøre annet enn å trøste, følge med og sørge for at luftveiene er åpne. Hun var surklete også:/
Sitter alene på flyplassen så det hadde sett dumt ut tror jegDu må lage litt liv da
Takk du ♡Det skjønner jegdu er en omtenksom person
![]()
God kveldGod kveldnettop kommet fra jobb. Hva skjer ?
Nå skriver jeg for harde livet innimellom også strikker littHaha, fort gjort at det blir sånn![]()
Senkveld. Sjokkis og strikking.God kveldnettop kommet fra jobb. Hva skjer ?
Joda. Jeg beholdt roen. Bare fulgte med. Godt når hun endelig sovna igjen krølla inntil megGuffen følelse
Men virker jo som om du klarer å holde hode kaldt![]()
Hun gjør nok det, tro meg jeg hadde mine tvil,nå sover tuppa seg igjennom banking og harming nesten hver morgen![]()