Aha! Da kanskje jeg må ta meg en tur da etterhvert daÅh. Neida, så ikke skal det ikke være. Er norwegian som flyr dit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha! Da kanskje jeg må ta meg en tur da etterhvert daÅh. Neida, så ikke skal det ikke være. Er norwegian som flyr dit![]()
Jobb og starter 7.30;-)Hva skal du da?
Det blir bedre,jeg lover!Haha. kjenner meg igjen der![]()
Prøver å si det til han men ender med at jeg våkner, mini søker kun til meg om natten og gubben sover videre. Neste morgen når jeg påpeker at han kan jo ta mini han også så er unnskyldningen at jamen mini ligger og sparker i han ila natten.Synes gubben godt kan ta han inatt da :O
Ja glad det er over. Var en periode snakk om å gå tilbake til det men ble med snakket. Forbundet nektetÆsj...annenhver høres hektisk ut![]()
Ja de jobbehelgene dukker opp veldig ofte gitt![]()
HahaHaha btw sjekk hva J gjorde istad
Vis vedlegget 161603
Ødelegger arvegods fra morden leken hadde jeg som baby. Hun har alltid slått den i gulvet, men idag såå
![]()
Nei faktisk ikke, bare ikke vært helt i form.Men så har du vel jobbet en del mer denne uken?
Nei, vet du hva?!Plutselig skulle mini begynne å hyle idet gubben gikk for å lufte hunden. Kjenner dette blir en laaang natt spesielt siden gubben nok ikke kommer til å gjøre noe særlig med mini når han våkner i natt. Blir nok meg som må opp som vanlig til tross for jobb i morgen tidlig
Ikke sant det er idiotisk?Fra i dag? Fra en fredag?![]()
Spark han opp midt på natta.Prøver å si det til han men ender med at jeg våkner, mini søker kun til meg om natten og gubben sover videre. Neste morgen når jeg påpeker at han kan jo ta mini han også så er unnskyldningen at jamen mini ligger og sparker i han ila natten.
Å ja, før det kommer på konto liksom?Ja men kunne tenkt å visst det påforhånd![]()
Om hun begynner å sove tyngre, så blir det bedreDet blir bedre,jeg lover!![]()
Ah da må du opp tidlig jaJobb og starter 7.30;-)
Ikke noe artig når man blir reddJa. Hun sovna godt når jeg lå og pjusket henne i håret og i nakken. Så ble liggende sånn lenge. Det som roa henne mest.men kjente et øyeblikk jeg ble bekymra der
Mhm noe sånt jaÅ ja, før det kommer på konto liksom?![]()
Da ble han nok gladBare fotballkort til kb
For en teit unnskyldningPrøver å si det til han men ender med at jeg våkner, mini søker kun til meg om natten og gubben sover videre. Neste morgen når jeg påpeker at han kan jo ta mini han også så er unnskyldningen at jamen mini ligger og sparker i han ila natten.
Det ble hanDa ble han nok glad![]()