Det er jo kjempebra! Her varierer det fremdeles mye fra natt til nattVi sov veldig godt i natt. Vesla har begynt å sove fra 23-5.30 før litt mat![]()
Svigermor og mannen hennes kommer en tur i ettermiddag ellers lite planer.
Deres a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo kjempebra! Her varierer det fremdeles mye fra natt til nattVi sov veldig godt i natt. Vesla har begynt å sove fra 23-5.30 før litt mat![]()
Svigermor og mannen hennes kommer en tur i ettermiddag ellers lite planer.
Deres a?
Uff høres ikke ut som noen drømmesituasjon neiOk, på toppen av alle dårlige ideer.. Ta toget i rushet med barnevogn ><
Sprøytepose til smørkrem.. Har ikke det jeg! Noe jeg kan bruke eller må jeg bare "klatte" det på? Hehe!!
(Hvor kjøper jeg det egentlig? Kjekt å ha.. Skal lage muffins med smørkrem)
Høres koselig utHjemme igjen
Kjempe kos i barnehagen og nå har jeg lekre negler
Mannen er med kompiser.
Snuppa og jeg slapper av. Hun sover akkurat nå.
Skal se idol og ha snop
Og OJ sover hos besteforeldrene <3
ja hihi.Høres koselig utblir idol på meg også. Har og lyst på noe godt og cola men jeg blir sovet på
![]()
det kan du lage enkelt av matpapir eller bakepapir.
se her for eks
http://www.krem.no/hjem/slik-lager-du-sprytepose
ellers får du det på traktøren, til bords, Kitchen her i bergen i alle fall. ebay har
ja hihi.
snuppa våkna her nå .. så nå ammes det. da er hun nok våken til hun sovner for kvelden
vet enkelte gjør det..men jeg syns det er klønete.Oi så smart det må jeg prøvetakk! Blir det rart å bruke plastpose?
oki hihi.Mm her varierer det, ofte ligger hun og sover i fanget mitt fra kl 19 og til jeg legger meg![]()
Det er veldig klønete jaOi så smart det må jeg prøvetakk! Blir det rart å bruke plastpose?
Har du tilgang på fb gruppa nå forresten?Mm her varierer det, ofte ligger hun og sover i fanget mitt fra kl 19 og til jeg legger meg![]()
vet enkelte gjør det..men jeg syns det er klønete.
nå har jeg all utstyr da. må jo det![]()
oki hihi.
her sover hun i vugga storsett fra 21.00 så bæres hun opp når vi legger oss
hehe stjele en bleieSå greit, her er det best jeg ikke må tisse hehe![]()
Ja da prøver jeg detDet er veldig klønete japrøv å lag kremmerhus av matpapir
![]()
Hihi ja skal prøve å huske detdo that. lykke til.
og del bilde![]()
JaHar du tilgang på fb gruppa nå forresten?![]()