Skravletråd februar!

Er bare så mange forventninger til meg overalt. Jeg er mellomledd mellom alle partene involvert i flyttingen. Sånn måtte det tydeligvis være. Nå er ene parten sur fordi svigers ikke orka æ kjøre tidlig så de må vente timesvis på de at de skal komme med bobilen vi ska bruke i flyttinga.

Mamma er bare helt rar for tiden. Så jeg gidder ikke be om noe der. Så ender med at jeg stresser meg mellom steder og kjører hit og dit. Mat kommer i siste rekke. Husker ikke på å spise for det er så stress for tiden! Ingen kan egentlig passe frøkna om jeg trenger, så hun må vre med overalt. Jeg skulle vært i huset nå for å fiksa internett. Homenet tuller så fryktelig at det er like før jeg klager og sier opp hele greia! Arg...
Kanskje du bare må si stopp . Selv om andre forventer av deg så må du si stopp om det blir for mye

Tok med meg tuppa en tur på jobben min så hun fikk stusset tuppene, også var vi innom besteforeldrene til gubben på kaffebesøk :) mannen og tuppa pleier å være der minst annenhver lørdag, og nå har vi ikke vært der siden romjula, så det var på tide :) de blir så glad når vi kommer ♡

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke sov litt på sofaen i da:rolleyes: :eek:

Han har fått sovet 1 time til men er sutrete og skal helst sitte på armen. Men der er han også over alt så han klarer tydeligvis ikke bestemme seg for hva han vil
Vanskelig når det blir sånn :/ er det bare mamma som bra nok?

Ja sånn er det visst når man går over til å kun sende på mail

Vi får lønnslipp på Mail nå og har aldri før fått den så tidlig :P nå kommer den dagen før lønna, mens før kom den 1-3 dager etter lønna :P

Vanskelig når det blir sånn :/ er det bare mamma som bra nok?
Nja han klarer å roe seg hos gubben også men er helst meg hvis han ser meg. Om natten klistrer han seg til meg så jeg holdt på å koke over i natt siden han var så varm

Hvorfor skal man vise så sykt mye forståelse for andre, men noe forståelse tilbake får man aldri. Kjenner jeg er lei og oppgitt egentlig

Back
Topp