Veldig stilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stilig
Men mamma var ikke slik da hun var liten baby.. Rart det der. Svigers endrer seg ikke. De har to andre barnebarn. Siste barnebarn var det akkurat samme medFår håpe de endrer seg etterhvert. Kan jo hende de bare er usikre
Samme gjorde viKjempelurt :-D
Vi spiste på omgang husker jeg![]()
Hvordan gikk natten?Ja. Tok lang tid. Nå er hun litt urolig. Men håper hun sover lenge
Trodde du var laget av penger?!hehe var det da.. kan ikke gjøre det hver gang jeg føler for detblir dyrt det
![]()
Har det samme her bare feber i tillegg og klynger myyyeNå, natta med ruskesara som hoster, nyser og klynger litt ♡
Da er det bare å bestilleJeg vil ha farmor sine.... VERDENS BESTE! <3
God bedring til tassenMini er forkjølt og hadde feber da gubben stelte han i kveld. Han måtte også sitte på rommet med han store deler av kvelden for at mini skulle sove som resulterte i skikkelig varm seng for meg. Noe av det verste jeg vet er nå min side av sengen er oppvarmet når jeg legger meg. Blææh
Vi bedriver tidvis den nå. Kombinert med "klart jeg kan spise mens jeg ammer"...Kjempelurt :-D
Vi spiste på omgang husker jeg![]()
Da er det jo ikke noe vits at de blir ståendeBruker de jo ikke uansett så
Ikke sett den ennå jegSånn der halvbra
Nå er jeg våkenNoen andre som er våkne?
Tusen takk, ja er helt forferdelig. Og med en febersyk og kosete/klengete gutt så ble den enda varmere da han helst skulle krype inni meg i tillegg. Trodde jeg skulle krepere en periode i natt da det var så utrolig varmtGod bedring til tassen
Varm seng er grusomt!!![]()
God morgenGod morgen. Her sov vi til 7.45 idag men med den natten vi har hatt trengte alle 3 det og helst ett par timer til. Mini hadde feber da han ble lagt igår kveld og har sovet utrolig dårlig. Målte igjen i 3 tiden ifm bleieskift og hadde igjen 38.5 og feber. Fikk ny paracet men gråt en del før vi fikk han til å sove litt til
Sovnet igjen etter to t jegJeg er våken
Håper jeg sovner snart![]()
HeldigSovnet igjen etter to t jeg
Oh yes det har jegNei da var det på tide å stå oppsjefen i huset (lill J ) ville ikke sove lenger
Så god morgen damerdet er freeedag
har dere noen planer for helgen?
Nå er det for sent; )Nå er jeg våken![]()