Skravletråd februar!

Nei da var det på tide å stå opp ;) sjefen i huset (lill J ) ville ikke sove lenger :p
Så god morgen damer :) det er freeedag :D har dere noen planer for helgen?

Får håpe de endrer seg etterhvert. Kan jo hende de bare er usikre
Men mamma var ikke slik da hun var liten baby.. Rart det der. Svigers endrer seg ikke. De har to andre barnebarn. Siste barnebarn var det akkurat samme med

Mini er forkjølt og hadde feber da gubben stelte han i kveld. Han måtte også sitte på rommet med han store deler av kvelden for at mini skulle sove som resulterte i skikkelig varm seng for meg. Noe av det verste jeg vet er nå min side av sengen er oppvarmet når jeg legger meg. Blææh
God bedring til tassen:)
Varm seng er grusomt!!:eek:

God morgen :-). Her sov vi til 7.45 idag men med den natten vi har hatt trengte alle 3 det og helst ett par timer til. Mini hadde feber da han ble lagt igår kveld og har sovet utrolig dårlig. Målte igjen i 3 tiden ifm bleieskift og hadde igjen 38.5 og feber. Fikk ny paracet men gråt en del før vi fikk han til å sove litt til

God bedring til tassen:)
Varm seng er grusomt!!:eek:
Tusen takk, ja er helt forferdelig. Og med en febersyk og kosete/klengete gutt så ble den enda varmere da han helst skulle krype inni meg i tillegg. Trodde jeg skulle krepere en periode i natt da det var så utrolig varmt

God morgen :-). Her sov vi til 7.45 idag men med den natten vi har hatt trengte alle 3 det og helst ett par timer til. Mini hadde feber da han ble lagt igår kveld og har sovet utrolig dårlig. Målte igjen i 3 tiden ifm bleieskift og hadde igjen 38.5 og feber. Fikk ny paracet men gråt en del før vi fikk han til å sove litt til
God morgen :) uff tøff natt? Håper det går bedre med mini idag :)

Back
Topp