Skravletråd februar!

God kveld :) nå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
Litt av en dag.

Hvorfor legevakta?

Jeg har levert unger på skole/bhg, hjem og bestille legetime, sove, lege, hjem og hvile, hente unger og så overleve ettermiddagen :-P

var sånn jeg også. Før jeg jobbet i klesbutikk.. Da jeg begynte der var jeg nesten nødt til å gå med litt farger. :P
Å da vokste det liksom på meg. :P

Det hadde ikke hvert jobben for meg :P jeg gjør det jo om jeg må men er ikke fornøyd når jeg må ha noe med farger på meg :P

Tja sånn halvgrei film..
husker vi så orginalen på skolen en gang.. Han er jo lokal her omkring :P Så det var liksom en del av normal pensumet på skolen¨.
Synes det er spennende som "dokumentar" vet ikke helt om jeg syntes den passet som spillefilm.

husker vi så orginalen på skolen en gang.. Han er jo lokal her omkring :p Så det var liksom en del av normal pensumet på skolen¨.
Synes det er spennende som "dokumentar" vet ikke helt om jeg syntes den passet som spillefilm.
Nei enig i det i grunn

Jeg elsket å jobbe i klesbutikk. Men det ble ekstremt mye klær i skapet :P hahaha

Jeg har bare erfaring med å jobbe med mennesker og i stall jeg da, så kan ikke si noe om hvordan det er å jobbe i butikk :) annet enn når jeg dreiv å hjalp venninna mi med varer og slikt når hu var på jobb mens jeg var på besøk :P

Jeg har bare erfaring med å jobbe med mennesker og i stall jeg da, så kan ikke si noe om hvordan det er å jobbe i butikk :) annet enn når jeg dreiv å hjalp venninna mi med varer og slikt når hu var på jobb mens jeg var på besøk :p
hahaha har ei sånn venninne jeg også :) hu var testdukken min :P hver gang vi fikk inn klær så var det hun som prøvde dem. :P

absolutt.. Man kan putte alt mulig rart på utstillingsdukkene.. Men det er ikke før du får det på ekte mennesker at du ser hordan det virkelig ser ut

Nei det er helt sant. Det ser aldri likt ut på meg som det gjør på utstillingsdukkene :P

Back
Topp