Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkStår det noe sted at vi ikke kan spise and? Eller den serveres vel kanskje normalt litt rosa?
Spiste andepølser senest i forgårs.
Helstekt, langtidsstekt ytterøykylling?
Lammekoteletter eller lammeskank?
Risotto er godt ja! Det kan jeg jo ha som tilbehør ogsåKanskje risotto av noe slag? Det er jo superdigg! Eller kanskje noe mer skrei?
Men gjennomstekt biff er absolutt ingen høydareBiff er alltid en høydare! Enten kanskje med hjemmelagde pommes frites av noe slag, fløtepoteter eller bakt potet?
Panna cotta til dessert?![]()
Biff er alltid en høydare! Enten kanskje med hjemmelagde pommes frites av noe slag, fløtepoteter eller bakt potet?
Panna cotta til dessert?![]()
Risotto er godt ja! Det kan jeg jo ha som tilbehør også![]()
Allergi mot fisk i familien her, så blir nok ikke noe skrei. Klarer fortsatt ikke å ta i hvit fisk heller, selv om kvalmen egentlig har gitt seg og matlysten meldte seg for en del uker siden.
Da må du bare lage riktig biff!Men gjennomstekt biff er absolutt ingen høydareHar aldri prøvd meg på hjemmelaget pommes frites, det ser veldig godt ut!
Spiste faktisk en gjennomstekt entrecôte som var utrolig god for noen uker siden. Jeg liker biffen veldig rød, så gjennomstekt for meg blir fort skosåle før jeg i det hele tatt har smaktDa må du bare lage riktig biff!jeg er mest glad i medium stekt biff, men har spist gjennomstekt nå 3 ganger i svangerskapet, og var nydelig alle gangene!
Har du frityrkoker eller mulighet til å låne så er hjemmelaget pommes frites vanvittig godt! Gjerne når de lages i litt tykkelse![]()

Takk for masse gode tipsSå kjedelig med fiskeallergi. Da ville jeg gått for
-en god kylling fra Stange elllernoe med en deilig saus
-pulled pork
-en deilig gryte med oksekjøtt som kan kose seg i mage timer og serveres med potetmos
-ravioli, tortellini el?
-ostesuffle?
-lam (ikke helt sesong, men)
Ja! Det er godt. Kanskje jeg skal prøve sånn. Nå ble jeg litt rådvill herJeg syns sånn Asian fusion mat er så godt jeg! Feks denne:
http://familyspice.com/asian-fusion-slow-cooker-pulled-pork-tacos/
Bruker nok mye det samme som deg på kyllingen. Fyller den gjerne med løk og urter også.TakkHelstekt kylling er jo superdigg! Hva pleier du å sette den inn med? Jeg gnir smør, hvitløk, sitron og urter under skinnet, men tar gjerne imot andre forslag
And skal serveres ganske så rødt, og under 64-67 grader for å unngå transmak. Står over den til babyen er ute![]()
Ja, jeg dytter den full av godisBruker nok mye det samme som deg på kyllingen. Fyller den gjerne med løk og urter også.
Og nå som jeg fikk lyst på and...![]()
Farlig å prate omJa! Det er godt. Kanskje jeg skal prøve sånn. Nå ble jeg litt rådvill her![]()
Veldig farlig! Skal lage handleliste for helgen og neste uke i morgen tidlig. Ser for meg at den kan bli dyr og langFarlig å prate om
God middag i leggetid altså!![]()
Jeg begynner visst å bli trøtt, for nå så jeg faktisk for meg at du stappa sjokolade og vingummi og lakris opp andas private område...Ja, jeg dytter den full av godisKan ta bilde hvis jeg lager det. Nå fikk jeg lyst på middag!