Skravletråd februar!

God morgen Sara:D
Håper dere kom i mål og får en herlig dag!
Mannen har kjørt eldstemann på skolen nå, med kakao i sekken og frokost i magen og jeg ammer lillesøster igjen. De hadde forhåpentligvis også med seg akebrett. Det et jo halvannen cm snø, og det sto "er det snø går vi i akebakken"...

Droppet å gå bort, for som jeg sa for 20 minuttet siden, da måtte vi gått nå (tar et kvarters tid å gå) og ikke har han pusset tenner og ikke har jeg kledd på babyen eller meg selv, så det går ikke. (altså, kledd på oss utetøy)

Kanskje vi går oss en tur etter frokost, det er så lite snø at det går fint.

Snuppa og jeg skal til legen i dag, men ikke før klokka to. Jeg skal ta en tur innom devoldfabrikken og se om jeg finner noe til mamma på morsdag når jeg likevel er i området, er planen. Ellers en rolig dag. Mellomste skal på dans i kveld, men siden nakken til mannen ikke tilsier at han skal på trening går det fint.

Mannen har kjørt eldstemann på skolen nå, med kakao i sekken og frokost i magen og jeg ammer lillesøster igjen. De hadde forhåpentligvis også med seg akebrett. Det et jo halvannen cm snø, og det sto "er det snø går vi i akebakken"...

Droppet å gå bort, for som jeg sa for 20 minuttet siden, da måtte vi gått nå (tar et kvarters tid å gå) og ikke har han pusset tenner og ikke har jeg kledd på babyen eller meg selv, så det går ikke. (altså, kledd på oss utetøy)

Kanskje vi går oss en tur etter frokost, det er så lite snø at det går fint.

Snuppa og jeg skal til legen i dag, men ikke før klokka to. Jeg skal ta en tur innom devoldfabrikken og se om jeg finner noe til mamma på morsdag når jeg likevel er i området, er planen. Ellers en rolig dag. Mellomste skal på dans i kveld, men siden nakken til mannen ikke tilsier at han skal på trening går det fint.
Morsdagsgave!! Takk for påminnelsen:P
Hva har mannen gjort med nakken? God bedring til ham:)
Og lykke til hos legen!

Morsdagsgave!! Takk for påminnelsen:P
Hva har mannen gjort med nakken? God bedring til ham:)
Og lykke til hos legen!
Han har vært dårlig i den noen dager, sovet skjevt, sovet halvsittende i sofaen med gråtebaby etc. Men han er bedre nå, i dag kjører han bil

Legen er mest sånn uvesentlig.

Etterkontroll etter fødsel og etter vannkoppene. No big deal. Hun er frisk, jeg er frisk, må ta enten jernlager eller blodprosent bare, tenker jeg.

I dag skal jeg og snuppa en tur innom jobben for å besøke på kollegaer :)
Ellers har jeg tenkt å bare ta dagen med ro :)
Det tenkte jeg på i går, men jeg var i området klokken ett, midt mellom lunsj og pausen klokken to, så jeg tar det en dag neste uke tenker jeg.

Det tenkte jeg på i går, men jeg var i området klokken ett, midt mellom lunsj og pausen klokken to, så jeg tar det en dag neste uke tenker jeg.

Så kos :) Har du vært innom jobben etter fødsel eller blir dette første besøk for deg også?

Er det noen her inne som har noen erfaringer med babysang, babymassasje eller mamma yoga som de vil dele? Jeg tenker å starte en aktivitet med snuppa, men er usikker på hvilken :)

Så kos :) Har du vært innom jobben etter fødsel eller blir dette første besøk for deg også?
Det blir første, vi hadde jo syke barn den første måneden

Også er jeg regnskapsfører, så de driver med årsoppgjør på jobb...

Han har vært dårlig i den noen dager, sovet skjevt, sovet halvsittende i sofaen med gråtebaby etc. Men han er bedre nå, i dag kjører han bil

Legen er mest sånn uvesentlig.

Etterkontroll etter fødsel og etter vannkoppene. No big deal. Hun er frisk, jeg er frisk, må ta enten jernlager eller blodprosent bare, tenker jeg.
Au, godt det går bedre med ham da:)
Nakkevondt er smertefullt!

Hvordan har natten vært? Sovet godt? :)

Hva er dine planer for dagen? :)
Natten gikk ganske bra :) lille J hadde en liten våke periode på 30 min i 4 tiden :p

Idag skulle jeg egentlig til en venninne, å ha babydate, men så kommer moren hennes, moren er ikke så fan av meg :p Å jeg er ikke så fan av moren heller :p

Såpass :p min 2 åring liker det ikke, men det er faktisk nesten som gjør. Alle grønnsaker på den alderen er bitre. Ååå jeg fikk den i beige farge av mannen til bursdaggave :D god natt :)
Egentlig så lurte jeg deg ser jeg,for om jeg gir henne vanlig salat så brekker hun seg , huff :p men alt annet av grønt går bra :)

Baby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb

Egentlig så lurte jeg deg ser jeg,for om jeg gir henne vanlig salat så brekker hun seg , huff :p men alt annet av grønt går bra :)
hehe det er fordi de ikke skal spise ting i skogen at smaksløkene gjør ting bitere. en fin egenskap da :)

Back
Topp