Men i alle dagerMannen har svidd halvparten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men i alle dagerMannen har svidd halvparten![]()
JaaVar det? Har jeg ikke fått med meg![]()
Jaa. Savner den følelsen. Før hun ble så stor i magen at sparka kun gjorde vondtJa ♡ syns det er så herlig å endelig kjenne noe, håper det er positivt mtp morkaken![]()
"Oii den ble svart" aldri se på netflix på mobilen å flippe pannekakerMen i alle dager![]()
Haha. Det er ikke lurt nei"Oii den ble svart" aldri se på netflix på mobilen å flippe pannekaker![]()
Høres ut som om dere har koset dere idagDa sover mini godt etter en lang dag på farten. Han storkoste seg å åpen barnehage før det ble handling på vei hjem og en lur imens. Så var vi innom ene niesen til gubben som er i byen med samboer og datteren.
Blir nok litt rart i startenBlitt så vant til leiligheten vi har hatt ca 1 år så blir rart![]()
Har en iPad holder på kjøkkenet som kan "holde iPad'en slik at jeg får lest oppskrift"....."Oii den ble svart" aldri se på netflix på mobilen å flippe pannekaker![]()
Hehe, nei soving har man ikke tid tilSen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våkenmasse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til
![]()
Syns du ikke det blir slitsomt?Tromsø denne gang.
En gang i uken er litt i overkant av hvordan det kommer til å fortsette å være, men det kommer nok til å bli en del de neste 2 årene
Krysser fingre for detTakk![]()
Har drukket en kopp te med honningkanskje det hjelper
![]()
Det er det, men er også utrolig gøy.Syns du ikke det blir slitsomt?![]()
Ja var en veldig fin dag idagHøres ut som en fin dag![]()
Hvordan er det med bekkenet?
Åååh. Nå bare frister du.. skal liksom prøve å være flink og være sunn men neimen ikke lettSpiser popkorn,drikker brus og der idol. Med ei sparkende frøken i magen ♡
Ja har koset oss skikkeligHøres ut som om dere har koset dere idag![]()
Er bare glad hun ille var sur jegHehe, nei soving har man ikke tid til![]()
Det var ikke dumtHar en iPad holder på kjøkkenet som kan "holde iPad'en slik at jeg får lest oppskrift".....
Blir litt NF der altså
Absolutt. Og egen hage, veranda, garasje og nærmiljø med masse barnBlir nok litt rart i starten
Men nå får dere jo større plass!
Kengubarnet skal dra; )Hvor skal du dra hen?
Det hadde vi ogsåVar det ikke pannekake dag igår?
Vi liggee litt etter å har pannekaker idag![]()