Skravletråd februar!

Takk, jeg blir bedre i juli :p
Neida joda håper jeg blir bedre før det :)
hehe det er verdt det! <3 fyso sa til meg at jeg har en sjanse for at det ikke blir så ille, men har ikke sett på meg
nei må få ræva i gir til å ringe bassengtrening :p

Er det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Sjææl :o våkna opp med kløe i halsen og tørr hoste.
Lille J er ganske forkjøla, så her brukes nesesugeren flittig ;)

Er det tida for å være litt pjusk? Jeg kjenner at det begynner å klø i halsen, og lillemor har vært tett i nesa en god stund nå.
Virker som mange er syke nå. Lillesøster er også veldig tett i nesa og har vært det i flere uker nå :(

nei får komme i gang med pasta og levere den i bhg jeg :)

hehe det er verdt det! <3 fyso sa til meg at jeg har en sjanse for at det ikke blir så ille, men har ikke sett på meg
nei må få ræva i gir til å ringe bassengtrening :p
Fysio hjelper meg :)
Men i dagen i dag er heller preget av oppkast og svimmelhet enn bekkenet faktisk :/

Fysio hjelper meg :)
Men i dagen i dag er heller preget av oppkast og svimmelhet enn bekkenet faktisk :/
Huff da :/ sliter med blodtrykket så er uvel, men alt startet pga den dumme influensaen her :/

Ja dere er i flyttemodus om dagen :)
Det er stress å flytte :o misunner dere ikke akkurat :p
Ja flytting er stress :p nå sitter vi på cafeen med kaia og venter på båten om en time :) trilla tur med frøkna ned til og i byen hele tiden mens hun sov. Ble 9582 skritt det :p

Back
Topp