Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Men disse 10 innleggene, er det på forumet generelt, eller gjelder dette inne på skjult?

D veit æ ikkje. Æ sjekke jo ikkje kor æ e tel ei kvær tid, sån når æ kommentere på samtala æ har kommentert på før. Har vært inne å bladd på skjult forum like ofte som æ blar på d vanlige. E derfør æ meine d burde være krav tel aktivitet, ikkje tel 10 innlegg spesifikt på skjult.
 
Forsvant plutselig her og. Har ikke verken ork eller tid til å mase meg inn igjen :p
 
Dersom dere ikke er aktive, mister dere tilgangen ja. ;)
Men om det er et "ork" å skrive minimum antall innlegg, er det vel heller ikke vits i å være medlem på skjult. :)
 
Dersom dere ikke er aktive, mister dere tilgangen ja. ;)
Men om det er et "ork" å skrive minimum antall innlegg, er det vel heller ikke vits i å være medlem på skjult. :)

E ikkje snakk om at d e et ork. E snakk om at da føle æ at æ må skrive ting her å der bære før å ha nok innlegg. Å æ har jo ingen måte å vite kor mange innlegg æ har på skjult, eller andre forum. Æ bære stille spørsmål me koffer akkurat 10. Men skjønne jo at kun eliten ska være der inne. Di som meine vældi mye om vældi masse.
 
E ikkje snakk om at d e et ork. E snakk om at da føle æ at æ må skrive ting her å der bære før å ha nok innlegg. Å æ har jo ingen måte å vite kor mange innlegg æ har på skjult, eller andre forum. Æ bære stille spørsmål me koffer akkurat 10. Men skjønne jo at kun eliten ska være der inne. Di som meine vældi mye om vældi masse.
Man kan lett finne ut hvor mange innlegg man har til enhver tid på denne linken: http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Er ikke noe om at det kun er "eliten" som er der inne, men der kan man drøfte ting man kanskje ikke vil at "hele verden" skal lese, og for at ikke hele verden skal lese det, må man ha krav på at man er aktiv slik at man ikke bare er der inne for å snike å lese :)
Uansett, det er jo ingen ting i veien for at man får tilgang igjen etter karantenetiden :D
 
Det stemmer det border har forklart, man mister tilgang uten beskjed om man ikke har 10 innlegg inne på skjult hver mnd.
Jeg har gitt beskjed her ute i de "åpne"og inne på skjult for godt over en uke siden for at alle skal få med seg beskjeden .
Beklager å måtte være så "hard", men dette er regler satt fra forumet.
Bare spør meg om dere lurer på noe :)
Alle kan selvsagt søke på nytt etter ca 3 uker (jeg har sagt 1 mars denne gangen :))

Dette er litt feil. Dette er standar-regler gitt av forumet, men alle termingrupper som ønsker skjult gruppe kan selv endre reglene slik de selv ønsker for sin gruppe.
 
Dette er litt feil. Dette er standar-regler gitt av forumet, men alle termingrupper som ønsker skjult gruppe kan selv endre reglene slik de selv ønsker for sin gruppe.
Ja, men vi har også blitt enige om å beholde disse reglene inne på vår skjult. Jeg ga beskjed i god tid på forhånd før noen mistet tilgangen, at de ikke har fått med deg informasjonen kan jeg desverre ikke legge på mine skuldre. Om jeg skulle send pm til hver og enkelt hadde det tatt tid .

Nå er det ikke mange dager til de fornærmede kan søke tilgang på nytt, og jeg regner med at dette er noe som ikke vil skje flere ganger da alle har fått med seg den siste ukens "hendelser". :)
 
Nådd en mnd i dag. Har nådd alle kriterier yey :D
 
Har søkt til skjult forum for 2 dager siden, men tror ikke jeg har blitt medlem? Hvor finner jeg dette forumet isåfall? :p
 
Har søkt til skjult forum for 2 dager siden, men tror ikke jeg har blitt medlem? Hvor finner jeg dette forumet isåfall? :p
Må av og til vente noen dager men imens.. Prøv å logg ut og inn igjen.
Om du går inn på nyeste termin så inn på juli så dukker det opp på toppen sammen med underforuma som bilde,osv.
 
Har søkt til skjult forum for 2 dager siden, men tror ikke jeg har blitt medlem? Hvor finner jeg dette forumet isåfall? :p
Søkt for noen dager siden jeg også. Men Daim holder på med noe hjemme så er ikke så mye innpå disse dagene ;) smøre oss med tålmodighet ;)
 
Har søkt til skjult forum for 2 dager siden, men tror ikke jeg har blitt medlem? Hvor finner jeg dette forumet isåfall? :p
Jeg kan ikke se å ha mottatt pm fra deg?
 
Back
Topp