De har et livHvor er alle ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har et livHvor er alle ?
Klart det hadde vært dt beste men med de knappe ressursene rundtomkring så er det viktigst at de som sliter får hjelpDet er det, jeg har bare alltid syntes det hadde vært fint om begge grupper kunne sees. Heldigvis for vår sønn så kan vi stimulere ham på hjemmebane, matte var jo sterkeste fag både for meg og mannen så vi er et stykke over hans pensum og klarer finne ting å utfordre ham med, Når halvparter er for enkle, så ber vi om kvartparter i stedet, og når det blir for lett, tredjedeler kanskje? Prinsippet de skal lære denne uken er at halvparten er å dele på to, så da kan vi jo glatt dra det videre til å dele på fire, dvs på to og på to, og i alle fall med tall i tregangen også å dele på tre.
Men jeg vet jo hvor annerledes leseleksen er på mange andre skoler, hvor de får bøker etter nivå, i stedet for at hele klassen skal lese det samme. At alle skal lese det samme, både de som faktisk ikke kan lese enda, og de som altså heller leser bøker, gagner jo ingen av dem
Jeg er 21 uker på torsdag :O hvor har tiden blitt av? Når jeg ser små nurk går tiden sakte x) fødte 39+3 med NÅååhhåper du slipper å gå mye over da
det går fort nå da. Eller syns du det går sakte?
Min leste bok til 20.50 .. nå sover han
Min går på badet 20.30Her må hu være i seng og lagt seg kl 20, hender hu er i seng tidligere og men hu er en som våkner tidligere dagen etter om hu går over tia..
God natt og sov godtKose med bbhugme puta mi og glee før jeg tar kveldensnakkes jenter
sove godt
![]()
Min går på badet 20.30![]()
Det er ord og uttrykk jeg må Google fordi jeg har glemt betydningenMin går også i andre klasse, og matteleksa i dag gikk på å finne halvparten av 36, 54 etc.
Ikke akkurat rart ungen synes leksene er kjedelige, det er jo en anelse enkelt. Et stykke fra så sette foreldrene fast enda ja
(dog, langt inni ebays univers av kakebilder måtte jeg tenke før jeg bekreftet at han hadde rett og overlot etterhvert til mannen)
For min er det i overkantFor noen kan det være vanskelig nok
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
He he tar litt tid da menHan bruker tydeligvis ikke lang tid på badet som det hu her gjørhu kunne brukt 3 timer det er jeg sikker på Haha
Nettopp stor forskjell på barnaFor min er det i overkant![]()
God kveld søtaGod kveld jenter!
HihiVerdens beste plan![]()
Itte no å være flau overFemte bare... *flau*
Så herlig med sovende babyDa sover mini godt plantet på fanget mitt med hodet på brystet❤❤. Nyter tiden og bare koser oss. Egentlig ikke lyst til å flytte på meg meeen må egentlig på do:-/
Haha, så søøøøt du er!!Jeg er klar for karneval
Vis vedlegget 161122