Skravletråd februar!

Det meste kan heldigvis googles. Har ikke problemer med annet enn matten her da, takk og lov. Men blir vel værre tenker jeg.
Google er fint

Helt til ungen vil ha deg til å "søke det opp på Internett på den siden", aka Google, om Gud finnes.....

Vel, lyden avslørte, på tide med ny bleie. Igjen.

Ja. Det er vanskeligere for dem som strever, men veldig kjedelig og lite utviklende å ikke utfordres det minste.

Norsk er å lese banale historier, en side fem ganger, og skrive to ord tre ganger, eller streke under alle ord med en gitt bokstav.

Her har han tillatelse til p lese bare en gang eller to så han kjenner innholdet og skrive det som skal, og deretter lese i en mer givende bok. Han ønsker seg bok til å skrive historier i også.

Jeg tror ikke han er ekstremt smart, men utviklingen i vanskelighet er veldig, veldig sakte. De er ikke gjennom alfabetet enda heller.
Joda ser den , vår har jo alltid vært langt foran i norsk..
Men synes likevel det et viktig at de som sliter får hjelp

Oi, ble trøtt etterhvert hun da?!:eek:
Hoho hun var trøtt som ett laken. Hun sovna i 19 tiden, men våkna nå da jeg tok på henne en lue :o vi har vært på besøk å skal hjem nå. Håper hun sovner i bilen bare :p

Awwh <3 så bra. Når er termin?
26. Juni, for de kan ikke flytte den :p uansett hva gyn som jobber med fostermedisin på riksen sier... Men vi følger med :) han legger godt på seg :D ❤️

Åååå snart legge meg :)

Joda ser den , vår har jo alltid vært langt foran i norsk..
Men synes likevel det et viktig at de som sliter får hjelp

Det er det, jeg har bare alltid syntes det hadde vært fint om begge grupper kunne sees. Heldigvis for vår sønn så kan vi stimulere ham på hjemmebane, matte var jo sterkeste fag både for meg og mannen så vi er et stykke over hans pensum og klarer finne ting å utfordre ham med, Når halvparter er for enkle, så ber vi om kvartparter i stedet, og når det blir for lett, tredjedeler kanskje? Prinsippet de skal lære denne uken er at halvparten er å dele på to, så da kan vi jo glatt dra det videre til å dele på fire, dvs på to og på to, og i alle fall med tall i tregangen også å dele på tre.

Men jeg vet jo hvor annerledes leseleksen er på mange andre skoler, hvor de får bøker etter nivå, i stedet for at hele klassen skal lese det samme. At alle skal lese det samme, både de som faktisk ikke kan lese enda, og de som altså heller leser bøker, gagner jo ingen av dem

26. Juni, for de kan ikke flytte den :p uansett hva gyn som jobber med fostermedisin på riksen sier... Men vi følger med :) han legger godt på seg :D ❤️
Åååh :D håper du slipper å gå mye over da :) det går fort nå da. Eller syns du det går sakte?

Back
Topp