He he jeg har glemt myeBlir spennende når mi begynner på skolen om noen år å se om jeg husker gamle kunster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he jeg har glemt myeBlir spennende når mi begynner på skolen om noen år å se om jeg husker gamle kunster![]()
Hun sovner forhåpentligvis snartLegger Nspent på når henne sovner idag
![]()
Sweet!Jeg er klar for karneval
Vis vedlegget 161122
Regner med det blir sånn her ogHe he jeg har glemt mye
Ja ikke santSweet!![]()
He he glad jeg har mann som er flink i matteRegner med det blir sånn her og![]()
Ja. Det er vanskeligere for dem som strever, men veldig kjedelig og lite utviklende å ikke utfordres det minste.Men det er vel fint det for han. . Mye enklere den veien enn for de som strever
Er vel jeg som tar matte og språkdelen. Og gubben samfunnsfag og nagurfagdelenHe he glad jeg har mann som er flink i matte
Samfunnsfag tar jegEr vel jeg som tar matte og språkdelen. Og gubben samfunnsfag og nagurfagdelen
Hvilken klasse går hun i?
He he jeg har glemt mye
Bare å nyte så lenge det varerJa alltid kjekt og koselig når han har tid til å kose litt❤❤
Hadde vært fint om han sovnet selv i sengen snartMini herjer rundt i sengen før han skal sove. Fast rituale nå tydeligvis. Helt til han blir lei og vil opp i armene mine og kose der til han sovner
Verdens beste planDet er planen. Haha![]()
Ja syns også det. Han var jo så flink før jul. Helt til omgangssyken kom og jeg begynte å jobbeHadde vært fint om han sovnet selv i sengen snart![]()
1 time her:/ men er syk da35 min tok det men mindre syning og bare ligge på armen uten lesing![]()
Vi har slitt mye pga sykdom, mareritt og nattskrekk siden august. Og før det var hun oppe om natta for pupp1 time her:/ men er syk da
TakkVi har slitt mye pga sykdom, mareritt og nattskrekk siden august. Og før det var hun oppe om natta for puppgod bedring
![]()