Skravletråd februar!

God morgen :) Her har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen :) jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag :)
God morgen:)
Nettopp kjørt avgårde barn her!
Nå er det rydding før vaskedame kommer:)
Ha en strålende dag du også!

Nei altså vi ville bytte til RiksTV fordi det var de samme kanalene, ekstra dekoder bare til en mindre måndespris siden de har kampanje ut dagen.
Så han ringte for å si opp..
Fyren han prata med lurte jo på hvorfor å samboeren sa det som det var. Å da sa han fyren at han kunne se at vi hadde hatt en del problemer tidligere.

Så da gav ham oss ut året med gratis totalpakke som innkluderer viaplay, ekstra dekoder med fjernkontroll og ny fjernkontroll til den gamle siden den vi har begynner å svikte :P
Kult! Heldige da :D

God morgen.

Store barn levert.
Baby ammes. Hun skal på helsestasjonen og få vaksine i dag, rotavaksinen.

Ellers på planen skal jeg ringe kirkekontoret og booke dåp, mannen skal mase på bunadsdama og høre om huk noen gang kommer til å sy bunaden hans, ellers må vi få ut materialene og levere det til noen andre for å sy.
Han skal på et møte på fotballen etter middag, men før vaksinen skal jeg spise frokost, pumpe og dusje.

God morgen.

Store barn levert.
Baby ammes. Hun skal på helsestasjonen og få vaksine i dag, rotavaksinen.

Ellers på planen skal jeg ringe kirkekontoret og booke dåp, mannen skal mase på bunadsdama og høre om huk noen gang kommer til å sy bunaden hans, ellers må vi få ut materialene og levere det til noen andre for å sy.
Han skal på et møte på fotballen etter middag, men før vaksinen skal jeg spise frokost, pumpe og dusje.
Var en del planer hos dere i dag ser jeg

God morgen :) Her har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen :) jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag :)
Håper du også får en fin dag

Har tuppa hjemme i dag også, har ikke feber i dag, men hadde det i går kveld så hun får vente til i morgen :)
Ingen planer,vurderer en tur på biblioteket, men skal se an været litt.

Back
Topp