Ja er da man skjønner detHehe, etter å ha hatt et selv så skjønner jeg også det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er da man skjønner detHehe, etter å ha hatt et selv så skjønner jeg også det![]()
Det er andre spisesteder også i nærheten, men gidder ikke gå å bestille en bedre middag når jeg er aleneHadde nok gått for det nærmeste jeg også. Vet hva du får i alle fall![]()
Kengubarnet begynte å lage middag en gang i uken i fjorja det synes jeg også. Mamma lot meg herje i kjøkkenet fra jeg begynte på skolen..
Å hvis Vesla vil prøve å lage mat skal hun da få lov til det.
Veldig nærme leggetidEnda våken, men ikke lenge før jeg tar kvelden nå
Du da?
Flink!Har ikke blitt brukt mye før du begynte å snakke om det.. Men etter det nesten daglig![]()
Det gjorde hun ikke. Men hun burde vasket flasker i stedenforStakkars Knerthen.
Håper hun ikke fikk vondt
Skjønner den. Blir vel tidlig kveld uansettDet er andre spisesteder også i nærheten, men gidder ikke gå å bestille en bedre middag når jeg er alene
ligger på sofaen etter en slitsom dag og natt. Fått henvisning til sykehuset i dagHva skjer?
Vann i munnSpiser på McD
Kjenner jeg gleder megVeldig nærme leggetid
Bare barnematenTror det var +1 og +1,25![]()
Nesten likt på ene øyet vi davar litt det jajeg har -6 på ene og - 3.75 på andre
![]()
Møte 0830 - 1600 og flyet hjem går 19Skjønner den. Blir vel tidlig kveld uansett
Lang dag i morgen?
Godt å være litt borte fra barna ogsåSavner U
jeg var gal etter McD da jeg gikk gravid med KnøtteLå en rett ved siden av hotellet
Samme her !jeg var gal etter McD da jeg gikk gravid med Knøtteklarte nesten ikke gå forbi der en gang
![]()
jøss.Kengubarnet begynte å lage middag en gang i uken i fjor
Hva har du?Nesten likt på ene øyet vi da![]()
Det er jeg veldig glad jeg ikke var.jeg var gal etter McD da jeg gikk gravid med Knøtteklarte nesten ikke gå forbi der en gang
![]()
takk det vet jeg vel.. du var jo medskyldig! pølse!Samme her !