rockeringen min har hatt pause i dagJupp å 30 min med rockering før i dag så nå skal jeg ligge rett ut; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
rockeringen min har hatt pause i dagJupp å 30 min med rockering før i dag så nå skal jeg ligge rett ut; )
skulle ønsker jeg var like flink...Ja de er det![]()
HahaPappaen er ivrig og jobber hardt for at første ordet skal være pappa![]()
Masse god bedring søte duGod dag!
Jeg er blitt syk :-o
Feber og greier, har ikke hatt feber på.flere år, og er knapt syk i utgangspunktet, så dette er uvant :-o
Sår hals, skikkelig tett og sår i brystet og hoster fælt. Dundrende hodepine også.
Nå skal jeg sløve i sofaen i 6 timer før ungene må hentes igjen.
Kengu har misforstått daTakk trenger set sparket i dagKengu sparket meg ned i sofaen istedenfor så ble der i går til jeg la meg
![]()
Det trengte den sikkertrockeringen min har hatt pause i dag![]()
He he du må lære henne oppskulle ønsker jeg var like flink...Eller kanskje Vesla.. Da hadde jeg sluppet å lage mat
![]()
Har jeg vel ikkeKengu har misforstått da![]()
hehe kanskje detDet trengte den sikkert
Hva har du ikke misforstått?Har jeg vel ikke
ser på TV, venter på at Vesla skal sovne, venter på at vannet skal koke så Knøtte kan få seg ei flaske.Hva skjer?
Det må du huskeSkal gi deg beskjed når vi kommer jeg ❤
hun har veldig lystHe he du må lære henne opp
Er nok ikke til å unngåJaamen men. Forandringer med kroppen skjer jo etter graviditeter
![]()
Er gøy da når de lager mathun har veldig lyst![]()
Brukes den mye?hehe kanskje det![]()
Jeg fant en McD og var sulten.ser på TV, venter på at Vesla skal sovne, venter på at vannet skal koke så Knøtte kan få seg ei flaske.
Artig med bra tempo igjenGod dag!
Her skravles det![]()
Ronja mener det var feil å sparke Knerthen ned i sofaenHva har du ikke misforstått?