Dere er hjertelig velkommen!Ja må det, skulle ta han med på tur til dine trakter og jegmen det får bli når det er blitt varmere i været Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er hjertelig velkommen!Ja må det, skulle ta han med på tur til dine trakter og jegmen det får bli når det er blitt varmere i været Hehe
Mulig jeg og var detSamme her...
Eller jeg var vist lik når jeg var mindre :/
Og ta seg en stor bollede kan gå å sette seg på en stubbe i skæven![]()
Pappaen er ivrig og jobber hardt for at første ordet skal være pappaSå herlig
Og snart kommer de første ordene![]()
lykke til med detJa. Travel dagog passer dårlig å ha mye å gjøre. Men kanskje det holder meg våken
Skolebøker fra bachelorstudiet mitt. 17 stykker skal selges idag![]()
Æsj daHoldt på i 3 timer med å få den ungen til å sove igjen ! Jeg blir sprø
Ja. Har avtalt med en som skal ha de 17 så de blir solgtlykke til med dethåper du får solgt alle sammen
![]()
jaja. Men det går vel. Når er skole start?Ja. Har avtalt med en som skal ha de 17 så de blir solgtmen har enda en 6 igjen jeg skulle kvitta meg med
![]()
Jeg er ferdig med bøkene jegjaja. Men det går vel. Når er skole start?
I knowÅh, den er kjip da. So close, yet so far away![]()
God morgenGod morgenher er det snart frokost for snuppa
![]()
Litt sent men.....*spark*![]()
Dere er hjertelig velkommen!![]()
JaaI knowutrolig frustrerende!
tenkte på evnt når de som skal skal kjøpe dem. Når er skolestart for dem.Jeg er ferdig med bøkene jegskriver bacheloroppgaven nå så trenger ikke de bøkene
![]()
God dag!
Jeg er blitt syk :-o
Feber og greier, har ikke hatt feber på.flere år, og er knapt syk i utgangspunktet, så dette er uvant :-o
Sår hals, skikkelig tett og sår i brystet og hoster fælt. Dundrende hodepine også.
Nå skal jeg sløve i sofaen i 6 timer før ungene må hentes igjen.
Ååjatenkte på evnt når de som skal skal kjøpe dem. Når er skolestart for dem.![]()