Dårlig natt. Frøkna våkna i det øyeblikket vi la oss. Og holdt det gående til halv 2. Våkna igjen 3. Sovna 4 og våkna igjen halv 5. Da kasta jeg gubben på sofaen og tok frøkna opp i senga. Så sov vi til 7Æsj hvorfor det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig natt. Frøkna våkna i det øyeblikket vi la oss. Og holdt det gående til halv 2. Våkna igjen 3. Sovna 4 og våkna igjen halv 5. Da kasta jeg gubben på sofaen og tok frøkna opp i senga. Så sov vi til 7Æsj hvorfor det da?
Ååh, vi har tenkt tanken flere ganger. Dette blir den siste!Her også. Var veldig usikker om jeg ville ha flere pga bla det. :/
Men så tok jeg til vettet![]()
Her snør detJeez som det blåser ute
Hvorfor det? :/Takk, men ble blåmandag likevel..
Idag er det endel planer. Overleve på lite søvn med en aktiv og krevende datterGod morgen jenter!
Hva står på agendaen i dag?
Jeg har ingen planer kjenner jeg.
MEN Vesla har blitt innkalt til barne-poliklinikken 8. april.
Så da håper vi at de har noe fornuftig svar på ting!
frøkna var våken til sammen flere timer inattHvorfor det? :/
Håper på detÅåh, vi har tenkt tanken flere ganger. Dette blir den siste!haha. Men vi vil jo ha to så
krysser bare fingrene neste ikke blir prematur med kolikk så går det bra!
![]()
Vi har bestilt det samme viHåper på det![]()
Jeg har bestilt ei som ikke har kolikk, liker å sove, liker å kjøre bil, liker å ligge i vognen sin osv.![]()
God morgen, bedre dag i dag?God morgen jenter!
Hva står på agendaen i dag?
Jeg har ingen planer kjenner jeg.
MEN Vesla har blitt innkalt til barne-poliklinikken 8. april.
Så da håper vi at de har noe fornuftig svar på ting!
Huff så kjedeligfrøkna var våken til sammen flere timer inattskrik og brøling. Leking med sengekanten. Gubben tok den vekk. Da ble det selvsagt verre for hun kunne se så mye og alt ble spennende. Er bare margetrøtt.
Virker kjent... jeg bar henne i sjal og trilla vogna framfor, for jeg prøvde jo vognen hver gang. . :/Vi har bestilt det samme viher likte hun ikke vogna før nå etter jul. Før det ble det hyl og bæljing
Ja. Skjønner ikke hvor hun har arva det ikke-eksisterende sovehjertet fra. Vi voksne elsker å soveHuff så kjedelig![]()
Skulle ønske hun lærte seg å like søvn!
ja det er litt lenge til. Men de hadde ikke noe ledig før da dessverreGod morgen, bedre dag i dag?
Enda godt dere har fått time, selv om jeg syns det var lenge til..
I dag har jeg tuppa hjemme, hun hadde en anelse feber i går og i natt så da syns jeg det er greit å ha henne hjemme
Jeg har time hos fysio Snart - så da kommer mannen hjem og er med henne en liten time mens jeg er der.
Også skal hun en liten tur til farmoren etterpå for da skal jeg til jm,ellers er vi rimelig plan fri![]()
Ble mye bæring her. Kunne spart meg for å kjøpe bagdelen. For hun nekta for det meste den. Når sportsdelen kom ble det bedreVirker kjent... jeg bar henne i sjal og trilla vogna framfor, for jeg prøvde jo vognen hver gang. . :/
oij.. ja du har nok å finne på i dag!Idag er det endel planer. Overleve på lite søvn med en aktiv og krevende datterså kommer brodern på besøk 2. Og optiker klokken 4. Selge bøker halv 5. Lage middag. Hente søster 6. Så sikkert noe god mat til henne og bror.
Og pakke
Godt dete har fått innkallelse![]()
Samme her...Ja. Skjønner ikke hvor hun har arva det ikke-eksisterende sovehjertet fra. Vi voksne elsker å sove![]()
Så herligDet er det. Forrige helg ble hun skikkelig bablete og. Har liksom en hel samtale med hele gjengen og babler i vei![]()
Ja. Travel dagoij.. ja du har nok å finne på i dag!
Hva slags bøker skal du selge?