Så koseligGod kveldsnuppa sovnet etter 40 min med synging/lesing
![]()
Synes Ida sin sang fra emil er såååå søt !![]()
Min våkna da jeg tok hun ut av bilstolen, så var det på med pysj også tok det 10 min før hun sovna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligGod kveldsnuppa sovnet etter 40 min med synging/lesing
![]()
Synes Ida sin sang fra emil er såååå søt !![]()
Hvordan greide han det ?
mannen fiksa 12 mndr gratis VIASAT total
godt henne sovnet fort igjen daSå koselig
Min våkna da jeg tok hun ut av bilstolen, så var det på med pysj også tok det 10 min før hun sovna![]()
Så koselig da! Jeg har lagt barn. å nå slapper jeg av forran laptopen littMannen har vært på treningjeg og lille J har vært på babydate hos en venninne jeg ikke har snakket med på 6 år
Hva skjer hos deg?![]()
Ringte å sa at han ville si opp for å bytte til RiksTVHvordan greide han det ?
Haha kongeRingte å sa at han ville si opp for å bytte til RiksTV![]()
ja det synes jeg også. pluss at vi får ny fjernkontroll, ekstra dekoder og kortHaha konge
Så deilig daja det synes jeg også. pluss at vi får ny fjernkontroll, ekstra dekoder og kortgratis
![]()
Ja det er detja det vil jeg sialt man får gratis er jo fint
![]()
hehe.. hu er sosialt underernært om dagen tror jegJa det er detprata med Kath på tlf i 20 min
![]()
Høres ut som en fin mandagskveldSå koselig da! Jeg har lagt barn. å nå slapper jeg av forran laptopen litt![]()
Ja det er jo ikke så rarthehe.. hu er sosialt underernært om dagen tror jegsnakka med hu i 30-40 i går
![]()
hva ser du på?Høres ut som en fin mandagskveldvi har satt på netflix nå. Men jeg vurderer å ta kvelden snart. Er så trøtt
![]()
hu snakka om å komme oppover en tur hvis A ble i litt bedre formJa det er jo ikke så rart![]()
På beinet faktiskgodt henne sovnet fort igjen danå sover henne på benet mitt. måtte snu meg pga bekkenet
![]()
Vi ser egentlig på the blacklist. Men siden jeg har måttet ta leggingen med J ett par kvelder så har han bare fortsatt å se, så nå har jeg missa 4-5 episoderhva ser du på?
Her er det junior masterchef som står på
Knøtte ligger i lekegrinda ennå. Å Vesla har ikke sovnet helt![]()
Så brahu snakka om å komme oppover en tur hvis A ble i litt bedre form![]()