Skravletråd februar!

Ull er gull ;) har endel som aldri ble brult her. Men det var ting som var arva så det går bare videre i arvinga :)
Eneste jeg har brukt som vi arva er ull. Kan jo brukes hele året det:)
Blir ikke spesielt slitt de minste størrelsene akkurat heller. Ser jo helt nytt ut:)

Ok.. er på femte koppen med kaffe. Eller fjerde. Husker ikke egentlig. Minimalt med søvn inatt og må holde meg våken til kvelden. Masse planer.

La oss bare håpe jeg ikke sovner av hos optikeren klokka 4 :p
Huff sovet dårlig? :/

Eneste jeg har brukt som vi arva er ull. Kan jo brukes hele året det:)
Blir ikke spesielt slitt de minste størrelsene akkurat heller. Ser jo helt nytt ut:)
Da spares det til neste gang ;) jeg brukte ikke ull på mi i starten. Med med hetebølge og 30 grader hele tiden var hun rett og slett bare i bleien og pledd :p

hehe nei det har vel blitt nevnt i samtaler med barnehagen at hun kommer nok ikke til å la seg pirke på nesen :hilarious:
Derfor blir jeg glad når hun bruker den styrken til å stå opp for andre.
Håper hun fortsetter med det når hun blir eldre.

Det håper jeg også. Verden trenger slike som di. Som står opp for andre og seg selv :)

Huff sovet dårlig? :/
Jepp. Omtrent ingenting. Hyl og skrik fra frøkna jevnt over. Trøste, så ble hun leken. River overende den tykke sprinkelsengbeskyttelsen.

Søt da når hun drar den ned, legger hodet oppå og så gliser til oss gjennom smokken fordi hun fant oss :p men klokken 4 på natta er det lite kult i lengden :p

Da spares det til neste gang ;) jeg brukte ikke ull på mi i starten. Med med hetebølge og 30 grader hele tiden var hun rett og slett bare i bleien og pledd :p
Det skjønner jeg. Blir litt annerledes da:)

nedtur.. glad jeg slipper det.
kan drikke kaffe uten problemer. :)
Jeg kunne det før :p drikke kaffe klokken 22 bare fordi det er godt. Og så legge meg rett etter. Nå ødelegges søvnen av det..

Back
Topp