hvor skal du?jeg gleder meg til RA kommer hjem så jeg kan stikke ut !
Nei ! ;(
Å hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor skal du?jeg gleder meg til RA kommer hjem så jeg kan stikke ut !
Nei ! ;(
tror jeg må detdu komme til å ignorere meldingene mine etter jeg begynner å jobbe igjen![]()
Vet ikkehvor skal du?
Å hva skjer?
Eneste jeg har brukt som vi arva er ull. Kan jo brukes hele året detUll er gullhar endel som aldri ble brult her. Men det var ting som var arva så det går bare videre i arvinga
![]()
Helt santEr da man bare må virkelig nyte det![]()
Huff sovet dårlig? :/Ok.. er på femte koppen med kaffe. Eller fjerde. Husker ikke egentlig. Minimalt med søvn inatt og må holde meg våken til kvelden. Masse planer.
La oss bare håpe jeg ikke sovner av hos optikeren klokka 4![]()
Da spares det til neste gangEneste jeg har brukt som vi arva er ull. Kan jo brukes hele året det
Blir ikke spesielt slitt de minste størrelsene akkurat heller. Ser jo helt nytt ut![]()
hehe nei det har vel blitt nevnt i samtaler med barnehagen at hun kommer nok ikke til å la seg pirke på nesen
Derfor blir jeg glad når hun bruker den styrken til å stå opp for andre.
Håper hun fortsetter med det når hun blir eldre.
Hvorfor ikke ?jeg gleder meg til RA kommer hjem så jeg kan stikke ut !
Nei ! ;(
hahahahatror jeg må det
Vet ikkejeg er så lei av den sutringa å grininga nå, at jeg blir sprø
Jeg burde ikke drikke så mye.nedturen blir bare så ille når ettermiddagen kommerkaffe!
må hente mer!
enig.Det håper jeg også. Verden trenger slike som di. Som står opp for andre og seg selv![]()
nedtur.. glad jeg slipper det.Jeg burde ikke drikke så mye.nedturen blir bare så ille når ettermiddagen kommer![]()
Jepp. Omtrent ingenting. Hyl og skrik fra frøkna jevnt over. Trøste, så ble hun leken. River overende den tykke sprinkelsengbeskyttelsen.Huff sovet dårlig? :/
Det skjønner jeg. Blir litt annerledes daDa spares det til neste gangjeg brukte ikke ull på mi i starten. Med med hetebølge og 30 grader hele tiden var hun rett og slett bare i bleien og pledd
![]()
Høres ut som du gjør det retteenig.
Prøver og oppmuntre henne til å fortsette. Men vil ikke tvinge henne![]()
Jeg kunne det førnedtur.. glad jeg slipper det.
kan drikke kaffe uten problemer.![]()
JaDet skjønner jeg. Blir litt annerledes da![]()
håper detHøres ut som du gjør det rette![]()
Det håper og tror jeg vi alle vilhåper detØnsker jo alt det beste for hjertet mitt
![]()