Skravletråd februar!

ja det tror jeg på :)
De vokser liksom så fort..... Plutselig er hu ikke lille "krøllebølle" lenger.
Men så herlig å se henne bli større, klokere, og bli ei stor og flott jente :D

Åh. Herlig ❤ mi har heller ikke ro til sånt. Skulle ønske det :p
Ytterst sjelden min også har ro til det. Pleier å sutre/gråte når vi legger han i vognen for å sove men er bare urolig når vi prøver å få han til å sovne i armene. Men idag skulle han sove i fanget mitt❤❤

Ytterst sjelden min også har ro til det. Pleier å sutre/gråte når vi legger han i vognen for å sove men er bare urolig når vi prøver å få han til å sovne i armene. Men idag skulle han sove i fanget mitt❤❤
Er da man bare må virkelig nyte det :)

helt klart!
Jeg er veldig stolt av Vesla mi.. Ei utrolig god jente!
Ja :( mener jeg leste noe om henne og bhg? Hvor reflektert hun faktisk var. Ang om noen var sinte og sånt f.eks eller mobba. Var det di? :)

Ble imponert over henne kjente jeg. :) virkelig tar vare på de rundt seg i så ung alder :)
ja.
Hun imponerer med noen ganger.
Hun har hatt sterke egene meninger siden hun var bitteliten.
De som hadde henne på liten avd hadde flere runder med latter av staheta hennes.
Som da 2 skolestarter gutter tok fra henne bøtte og spade i sandkassa. Hun gikk bort til dem tok tilbake tingene og slo han ene i hodet med plastikkspaden og gikk tilbake der hun satt. da var hun 2 år.

ja.
Hun imponerer med noen ganger.
Hun har hatt sterke egene meninger siden hun var bitteliten.
De som hadde henne på liten avd hadde flere runder med latter av staheta hennes.
Som da 2 skolestarter gutter tok fra henne bøtte og spade i sandkassa. Hun gikk bort til dem tok tilbake tingene og slo han ene i hodet med plastikkspaden og gikk tilbake der hun satt. da var hun 2 år.
Hahaha, for en herlig og bastant jente! Digger henne allerede ;) tror ingen kommer til å plage henne altså :p

Ok.. er på femte koppen med kaffe. Eller fjerde. Husker ikke egentlig. Minimalt med søvn inatt og må holde meg våken til kvelden. Masse planer.

La oss bare håpe jeg ikke sovner av hos optikeren klokka 4 :p

Hahaha, for en herlig og bastant jente! Digger henne allerede ;) tror ingen kommer til å plage henne altså :p
hehe nei det har vel blitt nevnt i samtaler med barnehagen at hun kommer nok ikke til å la seg pirke på nesen :hilarious:
Derfor blir jeg glad når hun bruker den styrken til å stå opp for andre.
Håper hun fortsetter med det når hun blir eldre.

Back
Topp