Har fulgt derehehe hvis du har instagram så er vi der også. der legger vi ut bilder av nyheter osv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fulgt derehehe hvis du har instagram så er vi der også. der legger vi ut bilder av nyheter osv![]()
Det er khempekjedeligHåper dere får noe etterhvert da. Kjedeligq med glatt og is
Så koselig med åpen bhgDa har jeg og mini vært i åpen barnehage hvor han storkoste seg. Tok en sjans på at han ville klare en liten stund før han skulle sove siden åpningstiden egentlig er midt i luren hans. Fikk lage morsdagsgave idag
![]()
Takk er ferdig nåGod rocking![]()
Ja. Gruer meg vi får den perioden ble glatt og is uteDet er khempekjedelig
hehe niceHar fulgt dere![]()
Ha ha burde bare hatt to i grunnJa måtte få tatt kjøkkenet, nå gjenstår det bare å vaske flaskernoen ganger er det en ulempe at jeg har mange flasker å ta av altså Haha
![]()
Håh, det skjønner jeg. Hadde gått litt amok selvhehe niceBegynner å jobbe igjen 22 februar. gleder meg. Kommer alltid så masse fine varer
farlig når man har 2 barn og elsker klær
![]()
Må jo starte uken braEn sprek mandag med andre ord![]()
hehe. Er ikke lett for Hope heller skal jeg si degHåh, det skjønner jeg. Hadde gått litt amok selv![]()

Det er lurtMå jo starte uken bra
Kunne tenkt meg litt snø igjen. Her er det bare glatt :/Nei nå snør det visst.. huttetu for et vær
Har temmelig mye her også. Har spart på alt av klær også. Er ikke akkurat liteJa. sykt mye. Og hun er jo bare 7 mndtør ikke tenke meg hvor mye hun har når hun er et par år
![]()
Er hun inne ofte?hehe. Er ikke lett for Hope heller skal jeg si deg![]()
Her er det is,regn oppå og nå snøKunne tenkt meg litt snø igjen. Her er det bare glatt :/
hu var det før jeg gikk ut i permisjon.. hjelper nok ikke når jeg sender bilder av alt det fine vi får innEr hun inne ofte?
Gi meg noen minusgrader og snø sier jeg bareHer er det is,regn oppå og nå snø
Ha ha burde bare hatt to i grunn