Jeg synes markedsføring er spennende1 år på NMH (markedsføring) men det ble for "tørt" for meg. Så jeg tok Treider og reiselivskoordinator.
Men ditt studie hørtes gøy ut da. Jobber du innenfor det idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes markedsføring er spennende1 år på NMH (markedsføring) men det ble for "tørt" for meg. Så jeg tok Treider og reiselivskoordinator.
God rockingNei nå må jeg få på musikk og finne rockeringen min !
Ånei. God bedring ♡God dag!
Jeg er blitt syk :-o
Feber og greier, har ikke hatt feber på.flere år, og er knapt syk i utgangspunktet, så dette er uvant :-o
Sår hals, skikkelig tett og sår i brystet og hoster fælt. Dundrende hodepine også.
Nå skal jeg sløve i sofaen i 6 timer før ungene må hentes igjen.
Takksamme til deg da!
jeg likte markedsføring i begynnelsen. Men det ble for tungt stoff for meg.Jeg synes markedsføring er spennende
Men ditt studie hørtes gøy ut da. Jobber du innenfor det idag?
Skal du vaske opp?
jeg likte markedsføring i begynnelsen. Men det ble for tungt stoff for meg.
Skolemessig var jeg flink med praktiske fag og prosjekter. Teori er ikke helt mitt sterkeste punkt.
Når det kommer til utdanningen min jobber jeg dessverre ikke med det.
Etter fullført med diplom så tenkte jeg å ta ett pause år før jeg tok ett ekstra år for å få sertifisering innen IATA.
tok en vikarstilling som NK i b.young som passet akkurat med oppstart til nytt skole år.
MEN.. da sommeren nærmet seg slutten, så sluttet også hun jeg var vikar for og jeg ble tilbudt stillingen som NK fast.
Så da ble jeg
Nå jobber jeg fortsatt i klesbutikk. Bare denne gangen er det barneklærNameIt, Fixoni, World of Kids osv osv.
ja litt rabatt får vi joAh. Jeg er mer sånn flinkere teoretisk.
Men å jobbe i klesbutikk synes jeg høres gøy ut. Og får sikkert litt billigere klær enn brorparten![]()
ja litt rabatt får vi jo
Men gravidrabatten er bedre![]()
ja. Vi har en sånn rabatt på nettbutikken.Gravidrabatten?![]()
En sprek mandag med andre ordTrene og gå tur![]()
Barn har fort veldig mye jaJa. Og for hver flytting blir det mer og mer ting. Og nå følger jeg at halve flyttelasset kun er lille frøknas ting![]()
Whut? Gjelder det for alle? Hadde jeg visst det før 1 feb altsåja. Vi har en sånn rabatt på nettbutikken.
35% på alle babyklær opp til str 74.
Gjelder fra du melder deg inn til 6 mndr etter termindato
Ja. sykt mye. Og hun er jo bare 7 mndBarn har fort veldig mye ja![]()
hahaha. www.knertenogkaroline.noWhut? Gjelder det for alle? Hadde jeg visst det før 1 feb altsåmen nå bruker jo mi uansett 74/80
men åssen nettbutikk?
Takk, den siden skal jeg jaggu meg lagre
hehe hvis du har instagram så er vi der også. der legger vi ut bilder av nyheter osvTakk, den siden skal jeg jaggu meg lagre![]()