Ja, etter min aktive helg og hans late, synes jeg at jeg fortjener detDet hørtes ut som luksus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, etter min aktive helg og hans late, synes jeg at jeg fortjener detDet hørtes ut som luksus![]()
Ja gubben her elsker slike programmer og kunne nok lett ha vært med selv ogsåSånn kunne min også gjort Oh sett på
Ah. Hva ble det?Nei, men gubben fant visst noe
Er overrasket det i det hele tatt gikk. Hadde mista håpet. Var dere på utredning for å få kb?Ok heldig du da
Hvordan går det med flyttinga?Ja, etter min aktive helg og hans late, synes jeg at jeg fortjener det![]()
Ja ivfsøknad lå klar og skulle sendes i januarEr overrasket det i det hele tatt gikk. Hadde mista håpet. Var dere på utredning for å få kb?
Men du ble gravid før det ble sendt?Ja ivfsøknad lå klar og skulle sendes i januar
Pakka masse, kastet masse, solgt noe, gitt bort masse.Hvordan går det med flyttinga?
Jupp ble gravid etter lap jegMen du ble gravid før det ble sendt?
Det tar ofte mye lengre tid enn man tror. Snakker av erfaringPakka masse, kastet masse, solgt noe, gitt bort masse.
Enda mye igjen, men tømt bod og soverompluss gang med alle klær
![]()
Så bra. Bare synd det tar lang tid denne gangen og :/Jupp ble gravid etter lap jeg
Først så han noe overlevelses-/naturprogram nå skiftet han nettopp til noe annet. Ser ut som en serie men vet ikke hvilkenAh. Hva ble det?
Flyttet mange ganger du da?Det tar ofte mye lengre tid enn man tror. Snakker av erfaring![]()
Litt kanalflikking altså. Her ser gubben er forsvarsprogram han har tatt oppFørst så han noe overlevelses-/naturprogram nå skiftet han nettopp til noe annet. Ser ut som en serie men vet ikke hvilken
Har bare flyttet en gang selv, men har hjulpet flere i familien med tømming av hus.Flyttet mange ganger du da?![]()
Ja mye lenger nåSå bra. Bare synd det tar lang tid denne gangen og :/
Skal ikke drøye for lenge her heller.Tror det blir tidlig kveld
Ja blir nok det i kveld ihvertfall om gubben får bestemme og holde på kontrollenLitt kanalflikking altså. Her ser gubben er forsvarsprogram han har tatt opp
Er du trøtt?Skal ikke drøye for lenge her heller.