Ja, hun har flyttet seg fra mitt fang til stolen sin og sofaen i 3 timer nåHøres ut som dere får en rolig dag videreer gubben dratt tilbake på jobb?
![]()
Ja, han er på jobb.. men han er i nabolaget da, så han er hjemme og sover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun har flyttet seg fra mitt fang til stolen sin og sofaen i 3 timer nåHøres ut som dere får en rolig dag videreer gubben dratt tilbake på jobb?
![]()
Kjedelig og vanskelig når det er sånn. Føler meg så innesperretJa her også
Etter rocking hvertfallDa kan du jo slappe av
Det skjønner jeg godtAbsolutt. Gidder ikke fylle flyttelasset med unødvendige ting
Ja, hun har flyttet seg fra mitt fang til stolen sin og sofaen i 3 timer nå![]()
Ja, han er på jobb.. men han er i nabolaget da, så han er hjemme og sover![]()
Etter rocking hvertfall
Greit med mindre å bære opp bakken til husetDet skjønner jeg godt
Er hun syk?Det ble et kort besøk i dag, tuppa er nok ikke helt i slaget og hadde det ikke noe gøy og humøret var på bunn. Hun har lagt som en klegg oppå meg siden. Nå skal bi bake litt boller![]()
Trodde du tok fri jegMå hvertfall trene kjenner jeg. Tror det blir rocking i dag![]()
Da er vi toJeg er så tiltaksløs i dag
Nei, men I går virket det som om han skulle være hjemme og jobbe i nærhetenGodt han er i nærområdet da![]()
får ha han litt hjemme. Ikke fått vite om han reiser langt vekke neste gang?
Nam, så godtHer blir det pizza til middag i dag
Hva skal dere ha?
Åh,krysser fingrene for detNei, men I går virket det som om han skulle være hjemme og jobbe i nærheten![]()
Ooh....så stas!godt å bli kvitt skrot
frøkna erni bedre form og humør. Så vi har lekt alle sammen innimellom slagene og hun er begynt å krype igår
![]()
Jaa. Dagen etter 7 mnd (6 korrigert)Ooh....så stas!stor jente!!
Har gjort det til nå men tenker det blir 4-5 ganger i uken etterhvertTrener du hver dag?
Tror vi er mangeDa er vi to![]()
Klarte visst ikke detTrodde du tok fri jeg![]()