Takk takk. Godt å få kastet skrot vi ikke trenger. Får solgt 17 skolebøker ogsåSå flink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk. Godt å få kastet skrot vi ikke trenger. Får solgt 17 skolebøker ogsåSå flink du er
Hvorfor er du flau?Hehehehe vet ikke helt. Er litt flau over gårsdagen.![]()
Her også,desverre. Det og sørpe.Mest is nå
Det er lov, en gang iblant. Lillemor er nok ikke helt I form i dag,så vi tar det rolig her ogsåGodt vi er flere.
Har funnet ut at jeg skal få ha en lat dag også
Det hørtes flottHadde det kjempe gøy
God mat, herlige kollegaer, vin og dans!
Her har vi spist chili con carneHer blir det pizza til middag i dag
Hva skal dere ha?
Det ble knekkebrød med avokadoHer blir det pizza til middag i dag
Hva skal dere ha?
Noen dager er bare slike.Jeg er så tiltaksløs i dag
Så flink du har vært![]()
Høres ut som dere får en rolig dag videreDet ble et kort besøk i dag, tuppa er nok ikke helt i slaget og hadde det ikke noe gøy og humøret var på bunn. Hun har lagt som en klegg oppå meg siden. Nå skal bi bake litt boller![]()
Ja her ogsåHer også,desverre. Det og sørpe.
Jupp er nok detNoen dager er bare slike.
Samme som dereHer blir det pizza til middag i dag
Hva skal dere ha?
Har du egentlig mye å gjøre idag da?Jupp er nok det
Må hvertfall trene kjenner jeg. Tror det blir rocking i dagDet er lov, en gang iblant. Lillemor er nok ikke helt I form i dag,så vi tar det rolig her også
Neida har gjort det som burde gjøres som vaske klær og rydde gangHar du egentlig mye å gjøre idag da?
Alltid godt å bli kvitt tingTakk takk. Godt å få kastet skrot vi ikke trenger. Får solgt 17 skolebøker også![]()
Da kan du jo slappe avNeida har gjort det som burde gjøres som vaske klær og rydde gang
Absolutt. Gidder ikke fylle flyttelasset med unødvendige tingAlltid godt å bli kvitt ting