Jubeltråd :)

Jubler for at Tassen har gjort seg til kjenne for mann og storebror! H*n sparket såpass hardt at de kunne kjenne det på magen min. Har ikke opplevd det så tidlig før.

Mistenker at dette kan bli en veldig aktiv baby når h*n blir født!

Jublerfor 2 jenter som ble overlykkelige over at de nå skaL bli storesøstere til en lillebror :):)
Gikk over all forventning :)
Og ansikts uttrykket dems når de skjønte vi ikke tullet, var priceless hehe :)
Eldste sa hun alltid har drømt om en lillebror ;)
Yngste jenta sa hun nå elsket at hun også kunne være storesøster nå :)

Jublerfor 2 jenter som ble overlykkelige over at de nå skaL bli storesøstere til en lillebror :):)
Så koselig reaksjon<3 må være en lettelse:D

Jeg er bare glad for at jeg har hatt en rolig dag, vi sto opp tidlig og kom oss på beina, har ikke gjort mye husarbeid, huset ser ikke bomba ut. Har gått en tur etter leggetid!! Snuppa sovna raskt. Har nå badet nesten en time:D god god god følelse. Nå er jeg fysen på en god kveldsmat og mannen gikk til en kompis så da får jeg vel sett noe jente—tv før jeg legger meg tidlig i dag og:) wohoo. Og kjent litt bevegelser i dag:)

Så koselig reaksjon<3 må være en lettelse:D

Ja virkelig <3 de koste magen og strøyk på magen og gav lillebror natta kos og. . Mammahjertet smeltet totalt. .

Jubler for å ha kjent de første sparkene til lille hemmelighet :Heartbigred
Den valgte et merkelig tidspunkt hehe kl 00:47 på legevakten med junior mens vi satt å venta på å få komme inn til legen igjen. 4 spark på rad, det var umiskjennelig :love7 og etterlengtet. Har vært så dårlig og ved dårlig mot dette svangerskapet, så det gjorde godt :flower

Jubler for at sambo kom inn å lå og holdt rundt meg og bare koste litt etter at jeg våkna så gikk han å hentet en skive med sjokolade pålegg og skal nå gå å joine han i dusjen.
Elsker slike rolige morninger og bare kos <3

Dere har ikke sagt noe til de før nå, sant?.:)

Polar sin aktivitetsklokke :) Fulgte med pulsbelte på min, kjempefin treningsklokke! Så innser man hvor lite bevegelse man er i når man har kontorjobb :p
Jeg har en annen av polar, men har lyst på ny :) din så veldi kjekk ut :) jeg har ikke kontorjobb, å går lett 10-15 tusen skritt for dag :)

Jeg har en annen av polar, men har lyst på ny :) din så veldi kjekk ut :) jeg har ikke kontorjobb, å går lett 10-15 tusen skritt for dag :)

Ja, det har veldig mye å si! Kjøpte den akkurat, tenker den er fin å ha i permisjonen også. M400 heter den her, veldig fornøyd - uten at jeg har så mye å sammenligne det med da :)

Ja, det har veldig mye å si! Kjøpte den akkurat, tenker den er fin å ha i permisjonen også. M400 heter den her, veldig fornøyd - uten at jeg har så mye å sammenligne det med da :)
Takk for svar! Den skal sjekkes ut :)

Jubler for at o'Store Flyttehelg er over, og at vi har kommet mye lenger med utpakkinga enn ventet :) fått mer plass men mindre lagringsplass da, så vi har en del ting vi ikke har plass til, ehem... Usj, må vel kaste noe da :-p Nå er a mor sliten, men godt fornøyd :) og OUL førstkommende torsdag! Yee!

Jubler for at jeg overlevde en arbeidsdag. En hel en! Jeg ble så trøtt utover og slet med å holde meg våken, måtte ta 45 min på sofaen når jeg kom hjem, ryggen er kjempevond, men det gikk! Håper det bare er sånn vondt man får fordi det er uvant igjen, for ellers blir det en gradering rimelig kjapt! En dag om gangen :)

Jubler for fredag og at vi skal på IKEA imorgen så vi kanskje kan få litt orden i kaoset i hjemmet. Selv om lørdag på IKEA i utgangspunktet er selvmord og mareritt, men det får gå.

Jubler for frisk baby på OUL i går!

Jubler for fint vær og at humøret er godt i dag, har vært litt tungsindig og sett mørkt på ting den siste uka.

Jubler for levende baby på ul som så foreløpig sunn ut fra måla jordmor fikk :) selv om sniken lå å gjemte seg for harde livet

Back
Topp