Flink du. Godt å være i gang?Boden halvveis ferdig rydda. Gangen er full av ting som skal kastes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du. Godt å være i gang?Boden halvveis ferdig rydda. Gangen er full av ting som skal kastes.
Jeg sjeler veldig mye så vet ikke om jeg kan ha linserVurdert linser?![]()
Briller?Jeg sjeler veldig mye så vet ikke om jeg kan ha linser![]()
Veldig! Men kjenner ryggen ikke er god etter å ha sovet dårlig inattFlink du. Godt å være i gang?
Skulle ønske jeg fikk lov. Men 3 poser fulla av dvd og ps3 spill må visst bli med..Jeg kastet en hel del av det før jul
Ja det hadde vært en mulighetBriller?![]()
Kanskje han er syk?For en sutre unge jeg har. Ikke kan jeg trille ut boller uten at han hyler. Ikke kan jeg lage middag uten at han hyler. Sliten.no
Vært forsiktig nå daVeldig! Men kjenner ryggen ikke er god etter å ha sovet dårlig inatt
Åååååååå kylling satayTror jeg har spist for mye igjen
Kylling satay, sushi og vårruller![]()
Bare kaster jegSkulle ønske jeg fikk lov. Men 3 poser fulla av dvd og ps3 spill må visst bli med..
Det er diggÅååååååå kylling satay
Det er så diggDet er diggdet er derfor jeg ender opp med å spise så mye
![]()
Han småhostet litt i morges men virker ellers kjempefin i form. Ser noen tenner er på vei ned så lurer på om det er det som plager. Han er i en periode nå hvor han sutrer og hyler for absolutt alt. Går jeg vekk hyler han, står han med bordet hyler han, skal han sove hyler han, tar vi han på fanget hyler han, skal vi lage mat hyler han, listen er laaang. Virker derimot ikke til å ha vondt eller være plaget med noe utenom tenner og at han vil ha oppmerksomhet. Og gjør alt han ikke får lov tilKanskje han er syk?
Høres ut som seperasjonsangst.Han småhostet litt i morges men virker ellers kjempefin i form. Ser noen tenner er på vei ned så lurer på om det er det som plager. Han er i en periode nå hvor han sutrer og hyler for absolutt alt. Går jeg vekk hyler han, står han med bordet hyler han, skal han sove hyler han, tar vi han på fanget hyler han, skal vi lage mat hyler han, listen er laaang. Virker derimot ikke til å ha vondt eller være plaget med noe utenom tenner og at han vil ha oppmerksomhet. Og gjør alt han ikke får lov til
Joda. Men 10 år gamle spill som ikke har vært spilt på sidenser jeg ikke vits med å haBare kaster jeg
Spill skjønner jeg at man ikke kaster
Burde stoppet for lenge siden. Men boden må ryddes ferdigVært forsiktig nå da
Jeg har sykt dårlig syn. Sjeler bittelitt. Men hadde ikke sett noe som helst uten linser. Er jo blind uten så og siJa det hadde vært en mulighet![]()
Ha ha da skjønner jegJoda. Men 10 år gamle spill som ikke har vært spilt på sidenser jeg ikke vits med å hamen de får bli med på lasset