Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enig med degMen denne gangen gjør du det
Høres perfekt uthehe ja det var det. Å nå har mannen reist på jobb. Vesla sover, oppvaskmaskinen står å går etter middagen,
Knøtte ligger i lekegrinda å plundrer. Å jeg sitter på rumpa å drikker kaffe.
Meningen var at vi alle skulle finne på noe sammenKan ikke mannen ta henne med ?
Såklart vi gjørVi inviterer oss selv vi![]()
Da må hun jo bare ta oss i motSåklart vi gjør![]()
Jojo men når du blir dårlig så må man noen ganger gjøre det sånnMeningen var at vi alle skulle finne på noe sammenblir miss ensom jeg da
![]()
Det er du aldri; )Ikke enig med deg![]()
Ja det gjør den joJa...men det gror jo ut igjen
![]()
De har ikke vært så mye alene heller, men fant ut at cafe besøk og gå tur fungerer bra idagJojo men når du blir dårlig så må man noen ganger gjøre det sånn
Åh, så deilig daSånn da var jeg hjemme igjen etter 8 km gåturSmåen sov nesten hele veien og hu mor fikk luftet seg
![]()
Åh, så deilig da![]()
Boden halvveis ferdig rydda. Gangen er full av ting som skal kastes.
Ja. Bare sykt mye saker og ting vi har. Mest lyst å kaste alt sammen.Godt igang nå da![]()
Wow så flink du erSånn da var jeg hjemme igjen etter 8 km gåturSmåen sov nesten hele veien og hu mor fikk luftet seg
![]()
Jeg kastet en hel del av det før julJa. Bare sykt mye saker og ting vi har. Mest lyst å kaste alt sammen.
Som gamle dvder og spill gubben aldri kommer til å bruke igjen. Kan jeg kaste de? Nope. Men bruker han de? Nope![]()