Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på cafe daDa skal vi ut snart. Tar en tur på cafelekeland blir mye for meg som skal først til fyso mandag, jordmor + ul tirsdag, legen torsdag og suprise for mann lørdag
![]()
Random; mye nedsatt syn eller?Jeg som nedsattsyn på det ene øyet burde jo hvertfall ha briller![]()
Typisk meg å bare skyve sånne ting under teppet![]()
Kan ikke mannen ta henne med ?Da skal vi ut snart. Tar en tur på cafelekeland blir mye for meg som skal først til fyso mandag, jordmor + ul tirsdag, legen torsdag og suprise for mann lørdag
![]()
Lykke tilPåtide og få gjort noe nyttig. Pakke ned alt i boden til flyttinga. Mest lyst å kaste alt sammen så vi slipper flyttelass![]()
Ja, håper han kommer hjem før hun legger seg i kveld.Ja det er greit at det ikke blir for ofte, men skjønner godt at hun vil være litt med pappaen også![]()
Moter meg enda litt opp til å begynne. Gubben gikk å la seg med frøkna. Frista mest å joine deLykke til![]()
Trokke det, men håper på neste nattHuffdafår du henta deg inn litt på dagen da kanskje?
Jepp, jeg er enig med deg. Klæsjer et par-tre ganger i året jeg også men ikke om ALT, omtrent at man sitter å ser nyhetene å holder hender det driter jeg iEr helt merkelig spør du meg. Er kun de to som gjelder
Ha ha ja det gjør det velMoter meg enda litt opp til å begynne. Gubben gikk å la seg med frøkna. Frista mest å joine de![]()
Takk, det var godtKos dere i bassenget
Ha ha der sa du detJepp, jeg er enig med deg. Klæsjer et par-tre ganger i året jeg også men ikke om ALT, omtrent at man sitter å ser nyhetene å holder hender det driter jeg i
Høres deilig utTakk, det var godt
Prinsessene gomler nå godis og tegner
Men huset pakker nok ikke ned seg selvHa ha ja det gjør det vel
Nei det gjør nok dessverre ikke detMen huset pakker nok ikke ned seg selv![]()
Ja en delRandom; mye nedsatt syn eller?![]()
HahaJeg knekker av denne herVis vedlegget 160525
Synd det blir så dyrt når man må kjøpe alt nytt..Påtide og få gjort noe nyttig. Pakke ned alt i boden til flyttinga. Mest lyst å kaste alt sammen så vi slipper flyttelass![]()