Klarte ikke dy meg <3

Alk84

Gift med forumet
Så nå har jeg bestilt to pysjer og en body i nøytralt fra Lindex :p klarte ikke la det være... Alt for tidlig, men i værste fall så får jeg gi det bort i gave ;) Men jeg skal nok få bruk for det selv <3

Flere som har handlet noe småtteri?

Hihi, så koselig. :D Jeg har ikke handlet noe enda, men jeg tipper det skjer neste gang jeg går forbi babyklær i butikken. :D

Kan nesten ikke vente til å gå å handle klær og alt annet som hører med! :D
Har et par bodyer liggende som jeg handlet for en stund tilbake fordi jeg rett og slett ikke klarte å la være☺

Last edited:
Her blir det forhåpentligvis ikke shopping før etter Oul, hvis jeg klarer å vente så lenge. Tenkte heller å strikke litt i mellomtiden :)

Her blir det forhåpentligvis ikke shopping før etter Oul, hvis jeg klarer å vente så lenge. Tenkte heller å strikke litt i mellomtiden :)
Skal du strikke til babyen?
Jeg hadde så store planer om å ikke hverken kjøpe eller strikke noe før etter oul, men vips så ble det garn til babybukser forrige uke:p

Tror jeg kommer til å holde meg unna alle butikker med babyklær de neste ukene :D

Tror ikke det blir handling før etter oul, håndarbeid begynner jeg sikkert med etter uke 12 :)

Kommer nok til å vente til etter en tidlig ul før jeg kjøper noe, også vente til oul før vi kjøper klær :)

Skal du strikke til babyen?
Jeg hadde så store planer om å ikke hverken kjøpe eller strikke noe før etter oul, men vips så ble det garn til babybukser forrige uke:p
Hehe så koselig :) Jeg har gått løs på babyteppe og skal lage tøfler :)

Hehe så koselig :) Jeg har gått løs på babyteppe og skal lage tøfler :)
Babyteppe blir nok neste prosjekt for meg også:) de hadde bare ikke det garnet jeg ville ha til det sist jeg var å handlet...
Eller, jeg må strikke en genser til meg selv også. Jentegjengen fra jobben har startet med strikkekvelder sånn at jeg som kan strikke best kan hjelpe dem med det de lurer på ect. Så jeg må ha et skalkeskjul-strikketøy også på si:p

Jeg kjøpte en liten body i går, bare for å ha kjøpt den første :)

Jeg kjenner jeg dras mot de rosa små bodyene i babyklærbutikken, før jeg innser at det kan jo faktisk hende at det blir en gutt denne gangen :p

Men er så lenge til OUL! Sist hadde jeg menstermin 5. Oktober og var på OUL 5. Mai.

Jeg kjenner jeg dras mot de rosa små bodyene i babyklærbutikken, før jeg innser at det kan jo faktisk hende at det blir en gutt denne gangen :p

Men er så lenge til OUL! Sist hadde jeg menstermin 5. Oktober og var på OUL 5. Mai.
Ja jeg å må gå fort å målrettet forbi butikkene med baby klær om dagen :) vil inn å se hva som er :p men vet jo at det er vanskelig å la være å kjøpe vis man ser noe super søtt :)

5 mai! Å det er jo så alt for lenge til! Jeg har mens termin 3 så er vel rundt da jeg får ul da :) huff jaja må ta det som det kommer :)

Vi var innom bokhandelen i dag og ble plutselig stående ganske lenge i avdelingen med bøker om babyer:p Litt søtt at det var der jeg fant igjen mannen etter at jeg hadde funnet det jeg skulle ha❤️

Vi var innom bokhandelen i dag og ble plutselig stående ganske lenge i avdelingen med bøker om babyer:p Litt søtt at det var der jeg fant igjen mannen etter at jeg hadde funnet det jeg skulle ha❤️
Så herlig! :Heartred

Å så herlig! <3
Kanskje kjøpe en graviditets dagbok også skrive slike søte øyeblikk :)

Back
Topp