Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du strikke til babyen?Her blir det forhåpentligvis ikke shopping før etter Oul, hvis jeg klarer å vente så lenge. Tenkte heller å strikke litt i mellomtiden![]()
Hehe så koseligSkal du strikke til babyen?
Jeg hadde så store planer om å ikke hverken kjøpe eller strikke noe før etter oul, men vips så ble det garn til babybukser forrige uke![]()
Babyteppe blir nok neste prosjekt for meg ogsåHehe så koseligJeg har gått løs på babyteppe og skal lage tøfler
![]()
Ja jeg å må gå fort å målrettet forbi butikkene med baby klær om dagenJeg kjenner jeg dras mot de rosa små bodyene i babyklærbutikken, før jeg innser at det kan jo faktisk hende at det blir en gutt denne gangen
Men er så lenge til OUL! Sist hadde jeg menstermin 5. Oktober og var på OUL 5. Mai.
Så herlig!Vi var innom bokhandelen i dag og ble plutselig stående ganske lenge i avdelingen med bøker om babyerLitt søtt at det var der jeg fant igjen mannen etter at jeg hadde funnet det jeg skulle ha
![]()

Å så herlig! <3Vi var innom bokhandelen i dag og ble plutselig stående ganske lenge i avdelingen med bøker om babyerLitt søtt at det var der jeg fant igjen mannen etter at jeg hadde funnet det jeg skulle ha
![]()
Det var en god ide! Det tror jeg faktisk jeg skal gjøreÅ så herlig! <3
Kanskje kjøpe en graviditets dagbok også skrive slike søte øyeblikk![]()
Jeg gjorde detDet var en god ide! Det tror jeg faktisk jeg skal gjøre![]()
Så herlig ❤Vi var innom bokhandelen i dag og ble plutselig stående ganske lenge i avdelingen med bøker om babyerLitt søtt at det var der jeg fant igjen mannen etter at jeg hadde funnet det jeg skulle ha
![]()