Tja husarbeid. Gutta skal på badeland vet jegGod morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja husarbeid. Gutta skal på badeland vet jegGod morgen jenter!
Hva bringer denne dagen?
synes det er lettest og best med sjal jeg når de er så små... de sitter mer "tett på".God morgen
Lillegull er pottetett og vi har sovet dårlig alle tre.
I dag skal vi bare være hjemme og slappe av.
Hvis snupp er i godt humør når hun våkner nå skal vi øve på å bruke ergo 360
Vi fikk den i går, men syns det var vanskelig å bruke spedbarnsinnlegget..
Er helt merkelig spør du meg. Er kun de to som gjelderSånne ja, har noen sånn på lista mi jeg også..
Kos dere i bassengetI dag er det basseng og cafe som står på planen,som det pleier. Vi har vært oppe mye lenger enn vi pleier. Gubbis var sås glad for å komme hjem han vekte prinsessa 6.40vi pleier jo å sove minst en time lenger
heldigvis slumret vi litt da, men tuppa var så spent på om pappa hadde kjøpt gave til henne, så vi måtte stå opp. Helt greit da.
Vi er en del sammen generelt.. men veldig sjeldent uten barn![]()
God morgenGod morgen!![]()
morro på badeland daTja husarbeid. Gutta skal på badeland vet jeg
Ja ser på daily motionSer du fram i tid?evt hvor ser du fra?
![]()
God morgen
Håper du får en fin dag
ja det synes jeg ogsåBlir litt anderledes uten barn, men er jo fint at ungene får et godt forhold også![]()
skal ut med mirell og gutaneGod morgen! Hva skjer ikveld?![]()
god morgenGod morgen jenter
overnattingInstruksjoner på hva da?![]()
håper jeg får den på forskuddTrudde skallebanken kom i morra jeg da![]()
Bra vi ikke hadde spørt mamma da, for da måtte vi ha finni noen andre i daglenge leve galskapen!
Æsj så kjedelig daÆsj, skulle ta med mini på bading for første gang idag.. Har manna meg opp i over ei uke nå, så måtte vi avlyse
Kjipt med forkjølelse!
Høres i grunn litt slitsomt utArg så irriterende med en unge som absolutt ikke skal sovne med mindre vognen er i bevegelse. Tenkte å gå til butikken mens han sover men for å få det til uten overtrøtt unge som absolutt ikke skal sovne på tur med mindre vi får på grus må jeg innom skogen på veien. Turløypen der er på ca 2.5 km og må nok ha 2 runder der før vi forsetter ned til butikken som er ca 2 km unna. Der pleier alltid mini uansett hvor godt han sover å våkne når vi kommer til kassen enten fordi vognen er i ro eller fordi noen må stikke nesen nedi og hilse på. Da blir det gråte konsert ihvertfall halve turen hjem før han forhåpentligvis sovner 10 min før vi er hjemme. Er jeg heldig rekker jeg akkurat å sette på plass matvarene før han igjen våkner og selvsagt ikke skal sove mer. Nå synes jeg det er på tide at han kan sovne uten at vognen trenger å være i bevegelse :-/
Snakka ikke om den hytta nødvendigvis dajeg ga mat etter 2 timerda orka jeg ikke mer
for det er bestefaren til gubben sin hytte
så deilighåper den blir fin
nei
u should know
blir morro
god morgen
Yea det skal vi
Kos dere i kveld!God morgenlader opp til kvelden, har delux skallebank, vet ikke hvorfor. Sendt instruksjoner til en spent tante, dette blir spennende
![]()
Har ikke noen andreSnakka ikke om den hytta nødvendigvis da![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen jenter
God morgenGod morgen !våknet opp for 45 min siden sånn ca. Her regner det og da blir det super glatt !!! Hadde det ikke regnet så hadde det vært fint utevær... Tenkte litt på leoslekeland. Hun er ikke for liten vel?
![]()
Vi skal til byen, levere babyklær til en venninne, og spise lunsjBollebaking og rydding.
Hva bringer din?