SjokoladebrunJeg må begynne å farge håret her også når det blir grått
Hvilken farge har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SjokoladebrunJeg må begynne å farge håret her også når det blir grått
Hvilken farge har du?
Jøss, en erfaren sydenfarer i ung alder!Nei trur ikke det, hu har hvert der 2 ganger tidligere og da koste hu seg veldig![]()
Noe for enhver smakHvordan taco har du?
Den er lagt til en verden som tilsvare vår verden på 12-1300 tallet med litt innslag fra 1500-tallet.Den har jeg aldri sett bare hørt masse om. Hva handler den om?
Hm..spennende. Jeg får se om jeg får lastet den nedDen er lagt til en verden som tilsvare vår verden på 12-1300 tallet med litt innslag fra 1500-tallet.
Som titlen sier så er det flere familier som sloss om tronen og makten.
Det er krig, kjærlighet, intriger, dverger, evnukker, horehus, magi, drager og annet skrømt
Ja, den må du prøveOi, spennende
Må testes!
Ble du fornøyd?Sjokoladebrunmed lyse striper..
Krysser fingreDa sover mini og håper han ikkje våkner flere ganger slik han tydeligvis har gjort tidligere i uken
Så kjedelig når det tar tidEn time siden leggingen starta..frøkna er enda ikke sovnet.
Koffert?De buksene til kengubarnet
En koffert
Drikkeflaske
Ja. Ble nærmere halvannen til slutt før hun sovnaSå kjedelig når det tar tid![]()
Hvilke kaker?Yaj. Kakene mine er ferdig. Da kan man sette seg i sofaen med brus og noe digg![]()
Har laget to red velvet kake bunner til i morgen. Må pynte de i morgen da jeg glemte å ta med kremost fra butikken, hehe.Hvilke kaker?
Send litt over daHar laget to red velvet kake bunner til i morgen. Må pynte de i morgen da jeg glemte å ta med kremost fra butikken, hehe.
Kan jeg godt gjøre du. Kake til alleSend litt over da![]()
Huff ja...Flere enn meg som blir satt ut av håret til Donald Trump?
Hvilke kaker har du laget?Yaj. Kakene mine er ferdig. Da kan man sette seg i sofaen med brus og noe digg![]()
Mmm red velvet er nydeligHar laget to red velvet kake bunner til i morgen. Må pynte de i morgen da jeg glemte å ta med kremost fra butikken, hehe.