Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si fra om de fungerer daDa skal jeg få testa de ut iløpet av helgen![]()
En time nå
En time igjen 15 min to ganger i ukenHvor lenge trener de?
Sånn koselig overfalt, eller slik ikke koselig overfalt?Kengubarnet blir overfalt av ei jente....
Ser ut som det er greit men er to som erter de ser det ut som... hun ene er ofte på kb da dvs ikke bare på han ser jeg.Sånn koselig overfalt, eller slik ikke koselig overfalt?
Greit nok men ikke veldig gøyAha, det er jo overkommelig![]()
Greit nok men ikke veldig gøy
Her er mannen i siste mating og legging av frøkna. Jeg har te i koppen og prøver å slappe av og pleie formen. Ser på alt husarbeidet og hybelkaninene som har formert seg. Og tenker at de klarer seg til imorgenDere driver med da?
Jeg har levert ungene hos pappaen sin, fylt ovnen med ved og bollen med popcorn, tatt på pysjen og slått på tvenLuxus!
Harde benker?Hardt å sitte i denne turnhallen
Hva gjorde dere i byen?Passer fint for vi dro til byen
Nam, kransekake er godtKransekake
Eler Veronica kake
Den er veldig saftig og godNei?er den god??
Har bare prøvd fra detsøteliv.no![]()
Jeg må begynne å farge håret her også når det blir gråttVar deilig å få farget bort litt grått![]()
Hun kommer ikke til å angre når hun kommer dit tipper jegJa det gjør jo det, og hun skjønte at det var lurt når vi bare hadde pratet litt om det Hehe
Verdens beste au pairMen det var bare morra mi dahaha
Da er det på tideHar min første frisør time den 4/3 på 3 år.... må se litt fresh på lørdagen;P
Hun kommer ikke til å angre når hun kommer dit tipper jeg![]()