hahahaden har vært helt grei, men ble brått bedre
Jepp det kan jeg![]()
du skremte meg litt i stad altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahaden har vært helt grei, men ble brått bedre
Jepp det kan jeg![]()
God kveldGod kveld![]()
He he er sikkert det beste ; )Her ser vi bare de som skal på do under timen som løper forbi oss![]()
Har hatt dt før jegOi Oi Oikanskje du får deg en svigerdatter snart
God kveld!God kveld![]()
Romantisk middag er aldri feilSlapper av nå etter de yngste er i seng, snart ska elste også legge seg og etter det skal vi voksne spise romantisk middag
Hva gjør du da?
Tror vi skal se opptak av Games of Thrones i kveldRomantisk middag er aldri feilJeg dytter innpå sjokolade og potetgull..også ser jeg på idol
![]()
Det er det som er farlig. Begynner du er det vanskelig å slutteVel det kunne ikke jeg, så når flaskene te småen bare ropte "kom å vask oss" så var jeg i gang og da kunne jeg jo bare fortsette![]()
Var en god løsning syntes jeg![]()
så søtt!!! awwwwwHan er forelska så det går fint![]()
Men moro Å se innimellom daJa det er nok det![]()
Det er det som er farlig. Begynner du er det vanskelig å slutte![]()
ble redd selv jeg !hahaha![]()
du skremte meg litt i stad altså![]()
God kveld![]()
Hvordan har dagen vært ?God kveld!
Den har jeg aldri sett bare hørt masse om. Hva handler den om?Tror vi skal se opptak av Games of Thrones i kveld![]()
Men moro Å se innimellom da
Dagen har vært helt grei. Bortsett fra at jeg er så trøtt at jeg nesten sovnet på jobbenble redd selv jeg !
Hvordan har dagen vært ?
Ja her er det også forestilling i desDet er det, men siste gangen før sommeren får vi komme inn å se h a de har lært da. Og så er det stor forestilling i desember. Det er veldig gøy og det er det litt ekstra morsomt når man ikke har sett det de har jobbet med![]()
Den har vært finble redd selv jeg !
Hvordan har dagen vært ?
å det er slitsomt ! Joda den har vært OKDagen har vært helt grei. Bortsett fra at jeg er så trøtt at jeg nesten sovnet på jobbenHvordan har dagen din vært?
Så braDen har vært fin