Jeg sa detenda ?du har tatt plassen min
![]()
Sier hvem ?![]()
Skal ikke bake før da her så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sa detenda ?du har tatt plassen min
![]()
Sier hvem ?![]()
Ja, alltid spennendeBlir spennende å se hvordan mi blir i den alderen![]()
Jepp, skulle med noen venner også med kjæresten. Er bare rett borti her da, men det er vel kjedelig og komme hjem å vaske gulv!!!Aah. Er hun bortreist hele helga?![]()
Hehe tror ikke det blir noe før her heller, men boller skal jeg ha !!!Jeg sa det
Skal ikke bake før da her så![]()
Det er jo ikke braPlutselig en kilo opp istedenfor ned i vekt![]()
Det skjønner jegHehe tror ikke det blir noe før her heller, men boller skal jeg ha !!!
Opėr??Da har min opér kommet så da kan jeg skravle![]()
Til sommeren caHvor lenge skal de holde på?
Ååja. Så koselig daJepp, skulle med noen venner også med kjæresten. Er bare rett borti her da, men det er vel kjedelig og komme hjem å vaske gulv!!!![]()
Det er ikke lenge til detTil sommeren ca![]()
Ja, hun har vært eksemplarisk hele uka for å si det sånnÅåja. Så koselig daja, tviler på hun kommer hjem for det
![]()
Haha. Så hun skulle få lov?Ja, hun har vært eksemplarisk hele uka for å si det sånn![]()
Neida, tror ikke de blir her hele tiden heller, tror de har noen små oppdrag her og derDet er ikke lenge til det![]()
sånn går det når du er så treigenda ?du har tatt plassen min
Sier hvem ?![]()
JeppHaha. Så hun skulle få lov?![]()
Åååh, lykkeeeMANNEN MIN KOMMER HJEM I KVELD!!!)
(For å så på jobb igjen i morgen tidlig kl 7, men han sover hjemme i helgen I det minste..)
Blir sikkert superflott huset når de er ferdige :dNeida, tror ikke de blir her hele tiden heller, tror de har noen små oppdrag her og der![]()
Nope senere i dagÅja, har du hentet de?