Haha får ett rent hjem da hvertfallHaha. Da får du bare støvsuge hele dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha får ett rent hjem da hvertfallHaha. Da får du bare støvsuge hele dagen![]()
Planen var å bestille pass i dag men nå blir det andre bollerspise frokost snart, sove og husarbeidderda?
![]()
Hihi. Jeg burde støvsuge.. der sa du noe. Får vente til frøknas lur er ferdig. Holder på å legge henneHaha får ett rent hjem da hvertfall![]()
ser den.. hva håper du på selv da?
Mhm gjør vel det; )You know me![]()
Jupp vi er flere som må drtSå får se hva høsten bringer jobbmessig![]()
Jepp, hun er noenogfemti, hun klager ikke da, men sier ifra for hun jobber ofte natt,og da sover hun på dagtidOj såpasshadde ikke du ei bra voksebæn dame som leieboer?
Kose degHåper du får en super dag
Her er det frisørtime!
Jøss det er en delDet varierer litt, men vi ligger på hvertfall 6 stk. Har lyst til å få med oss noen nye også så blir muligens 8 trur jeg det er i år. Det meste vi har hvert på er vel 11 på en sesong da fra pinse-september![]()
Så flott!ja det er det. Vi setter fokus på foreldrene også vi da.. For det er jo vi som må gå forran med ett godt forbilde.
Så vi har sånne "si hallo" uker. Der vi oppfordrer foreldrene til å si hei til barna når de kommer.
Jada, han er ikke så værstSå snill han er da![]()
Er du på jobbjakt da?Jupp vi er flere som må drt
Ah. Skjønner den godt daJepp, hun er noenogfemti, hun klager ikke da, men sier ifra for hun jobber ofte natt,og da sover hun på dagtid![]()
Jøss det er en del
Mi er snart 10![]()
Mi er snart 4 ÅRDattra mi er 7 måneder idag!:O hvor er tiden blitt av??
Hva skal du der?Nei skal jeg ta en tur til byen da tro
HihiJeg fikk lyst på fastelavensboller nå !