Får putte han sovende i vogna
Han våkner når jeg flytter på han, bare håper han sovner igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får putte han sovende i vogna
Ah så kjiptHan våkner når jeg flytter på han, bare håper han sovner igjen![]()
Det hjelper ja.Ja jeg er det, hadde nok med at lillebror var dårlig de første ukene. Men når vi fant ut av melkeallergien når han var 6 uker ble det heldigvis bra![]()
Lykke tilJa, har hørt flere som driver med det! Må testes!![]()
nope. Å det ble ikke bedre når Knøtte kom til verden![]()
Nei men skal få det inn i huset i daghar du pøvd minifom?
hehe ja det er bare å forberede segHehe, nei,da blir det ekstra gitt!
Her har vi heldigvis bare hatt 1 maskin ekstra i uka ca med mini sine klær.. Men har vært heldig med at han gulper lite, har hatt få bleieuhell og har mye klær
Ser for meg det blir mye mer fremover..
det hjalp masse her.Nei men skal få det inn i huset i dag![]()
Håper det kan hjelpe poden slutta med melkeprodukter for en dag siden så vil ikke se noen effekt på det etter helgadet hjalp masse her.
lykke til! håper ikke det blir for mye greier i helgen da.Håper det kan hjelpe poden slutta med melkeprodukter for en dag siden så vil ikke se noen effekt på det etter helga
Det skal vi og har gjortKos dere i dag
hadde madrassen flytta seg så mye at du datt ut???Datt ut av sengen pga madrassen hadde flyttet segdatt heldigvis ikke på magen
![]()
overmadrassen hadde detti utenfor kanten... den er jo bare løs og laken holder den ikke plasshadde madrassen flytta seg så mye at du datt ut???
sover du veldig urolig eller?
Det er ganske greitHihhi, kjekt sånn settåh, jeg vil ha sånn!
Takk, håper du også fikk det.Håper du får en god natt søvn
fikk du sovet mer i natt eller like dårlig? :/God morgen..
Her skal vi prøve å hente oss inn etter nattens strabaser.
Så må jeg en tur i matbutikken etterpå
Ja, da blir det ikke for megDe hadde garantert gjort det gratis for ei lekker snelle!![]()
spise frokost snart, sove og husarbeidNy dag nye muligheterikke minst så er det fredag
hva står på planen for i dag?