Tviler ikkeGleder meg til å høre resultatet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler ikkeGleder meg til å høre resultatet.![]()
Neida, elsker å jobbe på kontoret mitthehe kjedelig på kontoret da![]()
Er du på mange marked i løpet av ett år?Ja og jeg prøvde å si at vi skal jo på flere markeder i år så det er ikke så farlig. Men det var mange tårer for hun ville jo begge delerså faren hadde sagt at hun kunne jo bare bli hjemme og dra på marked. Jeg derimot syntes den ungen har godt av å reise på tur med faren og familien så hu skal til Syden altså
og mor skal på marked uten barn tenker jeg Haha
Ah okBachelor i økonomi og ledelse.
Så deiligStrålende sol ut. Får skikkelig påskefølelse faktisk. Men får ikke vært ute å nytet den![]()
God dag
Jeg skal på shopping og til frisøren!
Ha en fin dag![]()
God bedring til deg dajeg fikk veldig vondt :/ men han har det bra for han sparker <3 det er aller viktigste![]()
Så moro daforhåpentligvis slappe av. Gubben skal på jobb i natt.
Å i morgen skal vi ut med Hope og gubben hennes. Derfor det var snakk om strømstad ferja i går![]()
Både jeg og frøkna er skikkelig forkjøla :/Så deilighvorfor kan du ikke ut?
You know meTviler ikke![]()
Så får se hva høsten bringer jobbmessigAh ok![]()
Er du på mange marked i løpet av ett år?
Heldiggris26 år så nærmer meg 30 sakte men sikkert![]()
Da hadde det ihvertfall vært kjipDet hadde hvert kjipt. Siden jeg og mannen skal spise middag med familie på søndag.
HahaMin datter ble kjempe fasinert da jeg støvsugde istad![]()
Lå på gulvet å fulgte spent med. Begynte å furte da jeg var ferdig![]()
Takk søtaKos deg hos frisøren
Er ikke det bra da?En annen plass![]()
Det hørtes faktisk digg utHåper du får en super dag
Her er det frisørtime!
Jeg så en video på facebook der noen hadde satt en potte oppå en robotstøvsuger, og babyn oppå potta. Seriøst det der må jeg gjøreHVis jeg setter på robotstøvsugeren mens Knøtte ligger på gulvet så driver han å følger etter den hele veien.
Eller så blir hun den som roper "du glemte hjørnet der borte, det ligger litt støv der"Hahader har du din framtidige hushjelp
![]()