Hehe. Kanskje fort gjortegentlig ganske enig..![]()
Men det har hendt at jeg har gått på en snurr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kanskje fort gjortegentlig ganske enig..![]()
det er det. alt for fort gjort.Hehe. Kanskje fort gjort![]()
ahaja.han var på jobb i natt
![]()
Jeg synes det er så gøy jegegentlig ganske enig..![]()
Kunne vært gøy det i grunnsupert! hadde hvert kjedelig å miste deg og du i byen![]()
Ah håper du får en fort daEr student nå. Ferdig utdanna i mai. Så har ingen jobb enda.
ja det gjør du velaha
Jeg synes det er så gøy jeg![]()

du kan jo pøve?Kunne vært gøy det i grunn
Hehehehe. Det var gøyja det gjør du velluringen..
Det ihvertfall ikke jeg som ikke klarer å gå ned en slakk bakke.. Eller spis tacoskjell!
![]()
En jobb får jeg meg alltid. Om det er innenfor utdannelsen min med det først er usikkert med det arbeidsmarkedet det er for tiden.Ah håper du får en fort da
Fort å bli revet med morroadet er det. alt for fort gjort.![]()
Får prøve det jadu kan jo pøve?![]()
Hva er du utdannet som?En jobb får jeg meg alltid. Om det er innenfor utdannelsen min med det først er usikkert med det arbeidsmarkedet det er for tiden.
Å jeg har det på filmHehehehe. Det var gøy
Bachelor i økonomi og ledelse.Hva er du utdannet som?
Ja. Må passe litt på daFort å bli revet med morroa![]()
Passe få i helga da. Så du ikke får en skikkelig blåsøndagJa. Må passe litt på da![]()
Gleder meg til å høre resultatet.Får prøve det ja
Det er ikke så rart...noe som mangler liksomJa var herlig. Våknet ett par ganger da siden det var uvant at han ikke lå i midten
![]()
Hehe, noe må man ofre for en sydentur![]()
Det hadde hvert kjipt. Siden jeg og mannen skal spise middag med familie på søndag.Passe få i helga da. Så du ikke får en skikkelig blåsøndag![]()