Uff da. God bedringForkjøla og dårlig form. Samme med frøkna.hun er medt tett men surklete. Så holder oss inne til vi er friske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. God bedringForkjøla og dårlig form. Samme med frøkna.hun er medt tett men surklete. Så holder oss inne til vi er friske
jeg vet ! Skal ta masse vitaminer !HEI!!! DET HAR IKKE DU TID TIL!
Vi skal ut i morgen!![]()
takkGod bedring
ja jeg vet ! Hva skjer liksomhuff du har vært mye sykgod bedring
![]()
du å ?Krysser fingrene for deg.vi var jo begge to syke samtidig sist. Gjett hvem som er syk igjen?
må jo det når vi skal starte firmadere synkroniserer sykdom.. ikke gæernt!
Ja jeg å !Fysj dahåper det er feil!
Takk. Håper det slipper snart. Lite lyst å være inne hele helgaUff da. God bedring
Jaa. Både jeg og frøkna snufser,nyser og hoster om hverandre. Inatt tar jeg gjesterommet. Hosten min begynner å vekke henne.jeg vet ! Skal ta masse vitaminer !![]()
takk![]()
ja jeg vet ! Hva skjer liksom
du å ?![]()
må jo det når vi skal starte firma
Ja jeg å !
nope. Så det er din egent feilNei kan visst ikke det
jepp.. høres ut som ett mammalivIkke sant. Vi var to timer på fest i julau nabohuset til mamma. Frøkna sov hos mamm og jeg var edru. Var faktisk gøy å treffe folk igjen
dro hjem 11 når folk begynte å bli litt vel beruset
![]()
Å så kjedeligJaa. Både jeg og frøkna snufser,nyser og hoster om hverandre. Inatt tar jeg gjesterommet. Hosten min begynner å vekke henne.![]()
Det er best for deg at du holder deg frisk altså! Å som jeg ENDELIG har fiksa barnefri!jeg vet ! Skal ta masse vitaminer !
takk
ja jeg vet ! Hva skjer liksom
du å ?
må jo det når vi skal starte firma
Ja jeg å !
Haha. Følte meg veeldig mamma derjepp.. høres ut som ett mammaliv![]()
Sorry det var deg som var vanskelignope. Så det er din egent feildu og deg altså!
det er typisk det daJa ihvertfall til han min. Han jobber på Teknikmagasinet, Så det han "ønsker seg" av sånne duppeditter det kjøper han alltid selv. *oppgitt*
Ja ellers får jeg tvinge meg selv til å gå utDet er best for deg at du holder deg frisk altså! Å som jeg ENDELIG har fiksa barnefri!
Ja. Håper det slipper ila helga. Mye å gjøre. Flytter neste fredag!:OÅ så kjedelig![]()
heeeeeeeeeeelt naturligHaha. Følte meg veeldig mamma derjeg og gubben ble sittende og diskutere noe om frøkna .. på fest
litt vel engasjert
![]()

Ja håper du slipper ! Jeg har aldri vært så mye syk som nå. Tror det bare var kroppen som lurte meg, for føler meg bedre nå. Men så tok jeg 2 Paracet og 2 Ibux å daJa. Håper det slipper ila helga. Mye å gjøre. Flytter neste fredag!:O
jeg! det var du og deg som ble forvirra.Sorry det var deg som var vanskelig
Haha. Og ikke gidde å drikke for du kunne ikke tenke deg tanken på å være fyllesjuk med barn i husheeeeeeeeeeelt naturlig![]()
Mi er snart 10Dattra mi er 7 måneder idag!:O hvor er tiden blitt av??
Ha ha nå ble meg forvirret igjenjeg! det var du og deg som ble forvirra.
Jeg og meg var enige vi