håper jeg også.. trenger med kaffe kjenner jeg!God dag søta
Håper den blir knall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper jeg også.. trenger med kaffe kjenner jeg!God dag søta
Håper den blir knall!
Ja veldig glad for detNei, godt vi er forskjellige![]()
God dagGod morgen
Mann og kengubarnet forsov seg, våknet 7.40..
Rakk skolen akkurat
Oj såpassDet er sånn at leieboeren sier i fra i ny og ne ja![]()
God dagGod morgen![]()
Trøtt i trynet men nå er det helg, må bare stelle meg og så forte oss bort på G-max og kjøpe en ny utebukse til frøkna. For hu har fått hull i den hu har og skal på hyttetur i helgen, så da må hu jo ha en hel bukse...
Hva skal dere i dag da?
er så smart med grupper basert på fødselsårskjønner
I barne hagen til Vesla har de 3 avd.
liten 0-3
mellom 3-5
stor 4-6
Men de har også gupper basert på fødselsår. Siden alle begynner på samme skole tilslutt.
2010 barna (Vesla) er bjørner f.eks
2011 barna er rever.
bjørnene har skolegruppe hver dag før 11 maten
mens revene har sine ting.
ja det er det. Vi setter fokus på foreldrene også vi da.. For det er jo vi som må gå forran med ett godt forbilde.Ja, det utrolig hvor fort de begynner med sånt tull![]()
huff du har vært mye sykOrker ikke å lese i mellom altjeg tror jeg begynner å bli syk igjen ! Det nekter jeg
Håper du får en super dagNy dag nye muligheterikke minst så er det fredag
hva står på planen for i dag?
God dagGod morgen alle sammen![]()
Idag våknet snuppa 08:10 bare ved litt vekking. Så da har vi god tid35 min, men så kom jeg på det er fredag. Og da får hun kort dag. Så da har vi enda mer tid å kose oss
trenger ikke kle på før om 20 min
![]()
Det er det jeg tenker også. Jeg vil gjøre det jeg kan for at hverdagen hennes er bra.super jente <3 mobbing er det nok avtil og med 2 åringer mobber hverandre... her har vi ikke merket noe til det på temaet til N enda
jeg er i FAU som vara jeg da. vært litt kaos rundt FAU hos oss pga dårlig ledelse og dårlig kommunikasjon. hun startet i bhg i høst, men jeg vil være med å gjøre bhg bedre for henne og resten av barna det er viktig for meg
![]()
Nattevakten var helt greiVar det og den var veeeldig god også. Håper nattevakten var fin i kveld også
![]()
da er det verre![]()
Så flott daGod morgen. Da var frokost inntatt, mini herjer rundt på gulvet enn så lenge og ute snør/sludder det og er nok like glatt idag som igår kveld. Mini sov i egen seng frem til 5 tiden i natt som er ny rekord
![]()
god helg jaGod dag
Og god helg til dere!
Hurra for mer jobbYeye jobb på tirsdag også, satt langt inne å si ja pga at det kun er 4 t men..
ja det er kjekt det.er så smart med grupper basert på fødselsårN har 1 år og 2 årsklubb på hennes sone. synes det er fint at de samler barna som er like gamle en dag i uken
![]()
Au daDatt ut av sengen pga madrassen hadde flyttet segdatt heldigvis ikke på magen
![]()