nei nå skal jeg snart sove litt kjenner jeg
også blir det husarbeid, hente snuppa og få handlet litt middag. mannen er ute å kjøper bursdagsgave til meg etterpå. bare 3 dager til bursdagen min nå og 4 dager til jeg får hilse på prinsen min <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får komme ned på besøk da vettuhihi det er litt for langt unna familienmen det er koselig
aner ikke hvor vi havner enda![]()
min kjære har bursdag i morgen..nei nå skal jeg snart sove litt kjenner jegogså blir det husarbeid, hente snuppa og få handlet litt middag. mannen er ute å kjøper bursdagsgave til meg etterpå. bare 3 dager til bursdagen min nå og 4 dager til jeg får hilse på prinsen min <3
ja det er detSå gøyarti og finne på saker
![]()
Kos deg hos frisørenGod dag
Jeg skal på shopping og til frisøren!
Ha en fin dag![]()
Ja var veldig braGod dag
Godt de rakk skolen!
En annen plassHurra for mer jobb![]()
det hadde vært hyggelig detDu får komme ned på besøk da vettu![]()
Når jeg forsvant så klartSå livat det ble her nå da!!![]()
gave til mannfolk er alltid "lett" det er så VANSKELIGmin kjære har bursdag i morgen..Må kjøpe noe til ham også
![]()
Litt hardere???Hihi, litt hardere det ja
Men moro ikke sant?
Ja må nok detDu får holde deg sammen med de andre![]()
det er nok lurt jadet hadde vært hyggelig detjeg må bare bli bedre i formen først. dette blodtrykket mitt er helt på bærtur
![]()
ja.. du må ikke stikke av vettu!Når jeg forsvant så klart![]()
Hvorfor ikke det?Strålende sol ut. Får skikkelig påskefølelse faktisk. Men får ikke vært ute å nytet den![]()
Mange år igjen!26 år så nærmer meg 30 sakte men sikkert![]()
Forkjøla og dårlig form. Samme med frøkna.hun er medt tett men surklete. Så holder oss inne til vi er friskeHvorfor ikke det?
Ja ihvertfall til han min. Han jobber på Teknikmagasinet, Så det han "ønsker seg" av sånne duppeditter det kjøper han alltid selv. *oppgitt*gave til mannfolk er alltid "lett" det er så VANSKELIG![]()
Nei kan visst ikke detja.. du må ikke stikke av vettu!
Ikke sant. Vi var to timer på fest i julaja det er det
Ihvertfall når det er så lenge mellom hver gang