Ja det skjønner jegSpørs det jamå bli litt bedre form så jeg gidder å bortover først..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jegSpørs det jamå bli litt bedre form så jeg gidder å bortover først..
ja han har roa seg.. verre med Vesla..Ble endel skritt ja. Har han roa seg?
Godt en har det. Er vesla våken?ja han har roa seg.. verre med Vesla..![]()
Wow, det var mange skritt i butikken!!Da er jeg tilbake fra handle turen, skjedd noe spennende?
Skrittelleren sier nå 9.932 skritt, kanskje jeg skal gå litt rundt her inne for å passere 10.000![]()
semivåken.. hun våkner når hun har vondt.. så sovner hu igjenGodt en har det. Er vesla våken?
Har du og en forkjølt liten en? Hun her ble pottetett igår. Fikk løst det litt opp før hun sovna nå![]()
Uff :/ håper virkelig de finner ut hva det er altsåsemivåken.. hun våkner når hun har vondt.. så sovner hu igjen
Nøyaktig det samme herFor et par dager siden var det en tråd som het "familie eller karriere".
Spørsmålet var hva velger du?
Jeg svarte som sant er, at jeg velger å kombinere det.
En uttalte noe ale "jobb, jobb og jobb, jeg gidder ikke slite vellet av meg for en halv million i året, velger familie"
Det er litt teit, men jeg har tenkt en del på den uttalelsen, og føler meg truffet.
Jeg er utrolig glad i familien min og setter dem utrolig høyt, men er også glad i jobben min
Både jeg og hun har ligget å hostet og harket siden igår. natta var alt anna enn grei. Satser på bedre natt nåJa, blitt noe snufsete. Tror det er på bedringens vei heldigvis![]()
Å så bra!
ja det håper jeg også. blir jo helt utkjørt av dette.Uff :/ håper virkelig de finner ut hva det er altså
Både jeg og hun har ligget å hostet og harket siden igår. natta var alt anna enn grei. Satser på bedre natt någodt din er på bedringens vei
![]()
Ja. Man er liksom selv ikke 100%i form til å ta vare på en annen som og er pjusk. Men må det uansett. Så presser seg gjennom dagen til mannen kommer hjemDet er så tungt hvis man har det selv også. Heldigvis går det alltid over. Får så vondt i meg når han er pjusk..
Det skjønner jeg godt!ja det håper jeg også. blir jo helt utkjørt av dette.
God nattGod natt, sove godt![]()
![]()
God natt. Prøve å lukke øynene her også nå.Natta jenter. Denne dagen har vært lang. Poden for mat så er det bare å hoppe i senga
God natt. Prøve å lukke øynene her også nå.
Jøss, som det snør hos dere da?Vært ute å måket snø...igjen.