Men det er bra! Viktig at dere er på samme side hvertfallEr vi det ja.. jaja.. jeg og meg er ihvertfall her da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er bra! Viktig at dere er på samme side hvertfallEr vi det ja.. jaja.. jeg og meg er ihvertfall her da![]()
Har ikke bring ekspress sendingÅh. Jeg vil ha pannekaker nåå!
Håper dere alle blir bedre snart! Er mannen på jobb?nei.. det hjelper seg.. men de henger i
ja det hadde hvert litt kjedelig om vi ikke var det.Men det er bra! Viktig at dere er på samme side hvertfall
Ja er veldig fornøydÅh. Fornøyd med den?
ja.. han står i døra i natt.Håper dere alle blir bedre snart! Er mannen på jobb?
Ha ha ja det tror jegja det hadde hvert litt kjedelig om vi ikke var det.
Ah. Når er han hjemme da?ja.. han står i døra i natt.
Heia heiaBør jeg bli!
Jeg vurderte den før. Men fikk charge hr i i julegaveJa er veldig fornøyd
Takk for detHeia heia![]()
Jetpak!! Over natta! Eller få meg på et flyHar ikke bring ekspress sending![]()
Ser spennende ut, de 5 min jeg har sett til nåIkke meg![]()
Stakkars lille vennSeriøst! det er ett under at ikke den lille gutten min letter med all den gassen innabords!![]()
kunne bydd på litt problemer da.. selv om det er ikke bestandig jeg og meg er enige da.Ha ha ja det tror jeg
4-5 tidenAh. Når er han hjemme da?
Ja, på tv 3. Virker braBlack widows? Er det en serie?
ja det sier jeg også. det tar jo aldri slutt.. han er våken nå.. men han ligger å trykker ut alt han kan.Stakkars lille venn
Da går vel han rett i seng. Håper du er bedre imorgen av smertene iallefall4-5 tiden